Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schwartz

    addikt

    válasz ddekany #81 üzenetére

    Persze, hogy az.. De a Blizzardot jpbban izgatja a real money AH mint a vasarlok panaszai. A megjelenes utan az osszes D3-hoz kapcsolodo hsz-em kimoderaltak a battlenet forumarol pedig jobbara csak kerdeseket tettem fel...

    #70) Glenda
    Ez csak resz-igazsag. A Lost Vikings es a WOW-on kivul nekem pl. minden mas Blizz jatek megvan eredetiben (koztuk ket CE). A Stracraft2-t azutan vettem meg, hogy mar lejatszottam a viragboltit pedig a multi resze nem is nagyon izgatott...(ettol fuggetlenul is remek a jatek)

    [ Szerkesztve ]

    If he dies, he dies.

  • D1Rect

    félisten

    válasz ddekany #78 üzenetére

    Ja, ezt nem tudtam. :D
    Nekem inkább a coop játékról szól.

    (#79) schwartz:
    "Ez az amitol bepoccenek, hogy az idiota scriptelt bossfigh-tokat csukott szemmel lehet solozni de jon egy horda invulnerable super fast minion es DH-el vagy barbarral annyi."
    Ezért nincs különösebben jó droppja a bossoknak, hogy ne az legyen mint a kettőben, hogy boldog-boldogtalan(és a botok) ölik a bosst.
    Az utóbbi user error.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • Ghoosty

    őstag

    válasz ddekany #177 üzenetére

    Pucéran 2 azonos szintű karakter között nincs különbség, így csak minimális értelme van 1-nél több ugyanolyan karaktert felhúzni. Pl.: Ne kelljen átöltöztetni, átspecelni, ha másik buildet akarsz használni, egyikkel csak PvP-zel.

    "Lassan tán már dropra vadászni sem lesz érdemes, mert megveszed gyorsan az AH-ban."

    Nem lassan, ez már így is van, de ezt kiküszöbölheted önmegtartóztatással egyelőre én is így teszek. Meg részben D2-ben is jelen volt, csak nem ilyen kifinomult volt a kereskedés.

    " Ész vagy reflex továbbra sem kell ezekhez túl sok, "

    Azért amiket olvasok hellről és inferno-ról, azért nem túl egyszerű ott a haladás.

    " Egy kis respec lehetőség az kell, és hiányzott is a D2-ből, na de korlátlan respec..."

    (önmegtartóztatással ezen is változtathatsz, 2 x módosítasz rajta, majd törlöd a karaktert)
    Először én is kiakadtam ezen, hogy ez mi, aztán eszembe jutott, hogy mennyire tele volt a tököm, mikor nem jó buildet csináltam a 2-ben és életképtelen voltam. Ha valamilyen értékhez kötik a respecet, az kb egyenlő a korlátlannal. Ha darabszámban korlátozzák, az már érdekesebb még talán elfogadható lenne. Viszont nekem már nincs annyi időm, mint fiatalként, így nem lenne türelmem újra felhúzni egy karaktert, ha elhasználtam a lehetőségeket. A kombinációk matematikai száma milliós-milliárdos nagyságrendű, de az értelmes kombinációk száma is több ezer. Én szeretem magam kiválasztani, hogy mi tetszik és mi nem, amihez még több karakter kéne. A skillpontok kiszedésével meg azt is megoldották, hogy végre használhatóak az alacsony szintű skillek is nehezebb fokozatokon.
    Amennyire nem tetszett első hangzásra, annyira örülök neki, hogy így oldották meg.
    Azt is megoldhaták végre, hogy kezdhessek nightmare-en valami minimál cuccal. Mert a normal nekem túl könnyű, de mivel minden kaszttal csak egyszer kell végigmennem, így már annyire nem zavar ez sem.

    [ Szerkesztve ]

  • Menthirist

    veterán

    válasz ddekany #177 üzenetére

    hát őszintén nem sajnálom, hogy nem kell csak azért megint 80-asra húzni egy barbárt, hogy kipróbáljak egy másik buildet... legalábbis az én szememben ez messze nem hiba...

    AH-ban meg csak egy szintig lehet jó cuccokat találni, a végére ugyanúgy ott marad a "ki találja meg a legjobbat" játék, pláne hogy a legjobbakat nem fogják csak úgy eladogatni...

    van akit ez a pöcsölés tett addiktívvé, másokat pont ez lombozott le... A Blizzard próbál kedvezni mindkét oldalnak (persze nem az extrémitásnak, értsd a legcasualabb és a legaddiktabb játékosok nem kapják meg amit várnak, de szerintem a középső szegmens bővült...)

    az én szememben a változások 80%-ka olyan dolgok ellen irányult, amit én személy szerint valóban nem szerettem túlságosan a d2-ben...

    amúgy meg:
    "Én ebben azt nem értem, hogy így mi az, ami egy adott szintű adott osztályú karaktert megkülönböztet a másiktól?"

    a pillanatnyi állapotuk könnyen eltérhet, pont mert nem kockázat eltérni az átlagostól...
    Bezzeg d2-ben mennyi ugyanolyan Hammerdint meg whirlwind barbot lehetett látni... max 1-2 pontos eltéréssel figyelve meg pláne...

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • polgi803

    őstag

    válasz ddekany #176 üzenetére

    Húúú,de intellektuel valaki...csak egy jelentése lehet valaminek,ugye?!Jóóólvan...

  • Ghoosty

    őstag

    válasz ddekany #194 üzenetére

    "Csak kérdés, hogy hol a határ,"

    Ezzel egyetértek, nehéz megtalálni a határt, de a D3 gyakorlatilag a korlátlan skillcserélgetés köré épült fel, ezért voltak korábban a rúnák fejleszthető tárgyak, csak végül nem tudták megoldani, hogy ne legyen elég néhányat összegyűjteni a max szintűekből.

    "De továbbra sem arról szól a játék, hogy az ember a reflexeit vagy az agyát tornáztatja..."

    Ahogy én olvasom a kommenteket (még nem járok ott, hogy tapasztalatról beszéljek) reflexekkel helyettesíthető a felszerelés. Tehát vagy ennek vagy annak kell lennie, hogy meg tudd csinálni a hell fokozatot. Mivel a karaktered nem fejlődik 60. szint fölé, így nem tudsz túl erős lenni az ellenfelekhez képest. Inferno fokozatot úgy alakították ki, hogy ügyesnek is kell lenned, nem elég a legjobb felszerelés sem. Erről mondjuk még kevés tapasztalatot olvastam.

    Az agyadat azzal tudod tornáztatni, hogy átgondolod, hogy melyik szituációban melyik skill lehet hasznos és rögtön ki is próbálhatod. Egyéb agymunka nincs semelyik H&S-ben.

    "...hanem a lootra és fejlődésre ácsingózásról."

    A fejlődésre ácsingózást befejezheted hell-en, mert eléred a maximális fejlettséget. A lootra való ácsingózást az AH csinálja ki. Kellő mennyiségű golddal bármit megvehetsz. Elvileg itt jön képbe az, hogy inferno-hoz nem elég a felszerelés. Személy szerint pont ezért hanyagolom az AH-t, mert elveszi a loot örömét.

    Az tény, hogy a változtatások nagy része csökkenti az újrajátszhatóságot. Viszont D2-ben számomra inkább zavaró volt, hogy rákényszerültem az újrajátszásra és nem önkéntes dolog volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Menthirist

    veterán

    válasz ddekany #194 üzenetére

    "De továbbra sem arról szól a játék, hogy az ember a reflexeit vagy az agyát tornáztatja... "

    Rongyosra játszottam a D1-et és a 2-őt is, de nem emlékszem, hogy valamelyik is komoly szellemi kihívást okozott volna...

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • schwartz

    addikt

    válasz ddekany #176 üzenetére

    Ez nem szar hanem egy orbitalis nagy fostalicska. Infernon vagyok de semmi elvezet nincs a jatekban... Agyatlanul farmolsz, hogy az AH-ba uj cuccot tudj venni es csapatban rohansz chekpointol checkpointig. El fogom egetni a kibaszott Collector's Editiont, hogy basszak meg a jatekukat...

    If he dies, he dies.

  • haddent

    addikt

    válasz ddekany #218 üzenetére

    Sajnos ilyen irányba halad a világ... De nem csak a Diablóval történik ez, nem csak a játékokkal, mindennel! Minden leegyszerűsödik, elbutúl...

  • Wolverine

    félisten

    válasz ddekany #218 üzenetére

    A Diablo III-ban van 6 aktív skillslot, amelyeket alapesetben kötötten lehet feltölteni. Tegyük fel, hogy minden slotra van 3 skill, amelyeknek van 5-5 rúnája (ez reális) - mivel minden rúna gyakorlatilag új skillt hoz létre és a rúna nélküli változatot nem éri meg használni, így van slotonként 3*5=15 skillünk. Az Elective mód aktiválásával ráadásul bármely slotra bármely skillt tehetjük - azaz van 6 slotra 90 skill... a különböző kiválasztásuk gyakorlatilag olyan darabszámban lehetséges, amely azonos az ötöslottó nyerőszámainak lehetséges kimenetelével (nem annyi, de nem nagy a különbség). Ezek jelentős része persze hülyeség, de még így is elég sok olyan marad, amely akár inferno nehézségen is életképes lehet... és ekkor bele sem számoltuk, hogy 3 passzív skillt is ki kell választani.
    Ha ehhez hozzávesszük még a gearből jövő statokat és azok prioritását is, akkor eléggé eltérő karaktereket hozhatunk létre a pajzsos tankbarbártól a fegyverét messziről dobáló, kvázi ranged barbárig egy kaszton belül is :)

    #226: a Diablo III egy co-op játék, mint mondjuk a L4D - vagyis arra találták ki és építették fel, hogy IRL barátokkal/családtagokkal leültök és csapatban ökörködtök, amíg jólesik. Ha neked ez nem jön be, az pech.

    [ Szerkesztve ]

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • atike

    nagyúr

    válasz ddekany #336 üzenetére

    Én D2 LoD-ot majdnem 2 évig toltam Battle.Net-en... :) Majdnem napi rendszerességgel... 94. szintig.... több karakterrel persze.... :)

  • InVino86

    aktív tag

    válasz ddekany #336 üzenetére

    Ezekkel a számokkal arra gondoltam, hogy én szép lassan nem sietve akarom tolni, mindent átnézve, ráérősen, nem 1-2 nap folyamatos játszás mellett.

    "csinálj jobbat( ja bocsi, nem tudnak )"

    Vérpistikék húzására tökéletes. :)

    Egy játék sose szar, legyen az bármilyen hulladék egyesek szerint, mélyebben kell elemezni, hogy milyen. Ez is egy szoftver( kód ) , bármikor módosítható(patchek) a blizzard által többnyire és a kategóriájában lehetne összehasonlítást végezni( nem BF3-al lol ). Persze még a kategória is relatív, ki mit sorolna egy kategóriába vele, sőt még a megjelenés is relatív, mert megtehették volna azt is hogy ugyanilyen grafikával egy az egyben Diablo 2-t adnak ki.
    Én személy szerint a Torchlight-al hasonlítanám össze, időtálló is, kategóriában is stimmel.

Új hozzászólás Aktív témák