Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Tigerclaw #14 üzenetére

    Csatlakozom. Távol álljon tőlem a flame szándéka, de ez a tömegpszichózis tipikus esete. A skill tree is egyszerűsödött, a sorozat nyilvánvaló esztétikai erényei Samwise-nak és a többi csökkent értelműnek köszönhetően mentek a levesbe, gondolok itt a dizájnra első sorban- ez a játék egyszerűen vajmi keveset tud felmutatni, mégis eladja a neve, ráadásul az itteni kommentelők többsége is meg van róla győződve, hogy csak előnyére változott, mintha fájna az igazság belegondolni, ha már megvették. Személy szerint csekkolom a gameplay videókat, és egyszerűen semmit nem mozdít meg. Számomra még a Diablo-hangulat is romokban.

    Az már még izgalmasabb kérdés, mit ér egyáltalán a Diablo-sorozat. Mivel az első rész idején még erősen tinédzser voltam, és kezdő gamer, csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy újszerű volt, tetszett. A második single-ben nekem már elviselhetetlenül primkó volt, multiban viszont roppant szórakoztató, amíg a vanitas vanitatum eszméje meg nem ölte: minden cimborám elkezdte arra verni magát, milyen cucca van, és másról sem beszéltek játék közben. Többé nem Diablóztam velük. Mással se. :) Gyűlölöm az ilyen meddő, anyagias matériát. A játékot a játékért elvet követem. Mégis ez kell a népnek, könnyen kiismerhető, könnyen személyre szabható, simulékony, repetitív, furcsán, mégis pontosan fogalmazva: semmilyen ellenállást nem tanúsít a játékos elméjével szemben.

    És mindezt csak azért írtam le, mert roppantul ironikusnak tartom, hogy a PC-s piac állítólag mikroméretűre zsugorodott, egy ilyen játékkal meg mégis rekordokat dönt. Nem az a baj, hogy az embereknek ez tetszik, hanem hogy ennyire, pedig semmi különös. :(

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák