Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz AxBattler #10 üzenetére

    Attól függ, hogy a dGPU be van-e kötve multiplexerrel, vagy csak szoftveresen csatlakozik, mert a szoftveres átváltásokat még rosszabbul támogatják a játékok, mint az Intel IGP-ket. Több konfigurációban el fog tűnni a dedikált GPU a Windows 10 telepítése után. Nem kompatibilis pár átkapcsolási forma az új operációs rendszerrel, így csak az IGP marad használható. Nem tehetsz ellene semmit. Az Alienware volt előrelátó. Ők multiplexerrel együtt rakták be a dedikált GPU-kat, tehát az IGP a BIOS-ban kikapcsolható. Ezzel biztosítható a teljes Windows 10 kompatibilitás. Persze így az üzemidő veszik el. :(

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz LordX #13 üzenetére

    Ez egy speciális probléma. Ugye az Intelnek is leadja az AMD és az NV azoknak a játékoknak a listáját, amelyik rosszul inicializálja a hardvert, és az Intel ezen tud segíteni egy új driverrel. Már ha az adott IGP-nek van még mainline terméktámogatása. Ha nincs, akkor egy ilyen pitiáner hibától is használhatatlanná válik a dedikált GPU.
    A jövőben majd az jelenti a problémát, hogy a DX12-ben maga a szoftveres átkapcsolást a programnak kell végrehajtania. Tehát az alkalmazás fejlesztőjének kell megírnia azt a rutint, ami ma az Intel IGP és a dGPU driverében van benne. És ez elég nehéz feladat, mert eleve kell legalább fél tucat architektúrára optimalizálni, és ehhez még megkapnak két tucat konfigurációs variációt az átkapcsolási formával és az adatmásolások időzítésével.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák