Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
lengetni kéne, csak sok helyen nem lehet, fél kézzel tekerve benyelni egy kátyút vagy korrigálni bármilyen szituációban elég határeset, főleg hogy közben nézem hogy mögöttem hogy jönnek, ki mit csinál, hol férhetnék át. balra kanyarnál jobb útszélről sokszor inkább keresek egy keresztutcát és elmegyek jobbra, fordulok és úgy megyek át, mert még ha kihajtom a gépet akkor is túl nagy a sebességkülönbség az autóhoz képest, ha kimegyek elé agyhalált kap, a szembejövő eleve észre se vesz, aztán állhatok a kereszteződésben és indulhatok el amennyire lehet.
tényleg normális index kéne a kerékpárokra is, annak több értelmét látnám
-
.mf
veterán
Kell ezt csinálni? Bringázok, motorozok, nagyritkán autót is vezetek. Sok a hiányos kresz-tudású és önmagát nem észrevevő bringás, de autósok között is bőven van gyökér és vak. Többször volt már, hogy út melletti kijelölt bringaúton haladva a mellettem jövő autós rajtam keresztül akart volna jobbra lekanyarodni, ragyogó déli napsütésben. Eddig még a szerencsén és a több éves butapesti közlekedésben felszedett defenzív vezetésnek köszönhető, hogy megúsztam, épp be tudott fékezni és épp ki tudtam kerülni. Biztos akkor is én, a bringás voltam a hibás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
dqdb
nagyúr
ez meg egy jó dolgozat, kár, hogy biciklizni nem tud, aki írta. ilyen szép mondat van benne: "μ < b/h esetén nem fordul elő bukás – ekkor ugyanis a kritikus lassulás erőltetésekor az első kerék fog megcsúszni." mert lehet, hogy az a fajta bukás, amikor átrepülsz a kormányon, nem fog előfordulni, ezt elismerem, de ha megcsúszik az első kerék, akkor másfajta pofáraesés szinte garantált.
Nem olvastam el az egészet, csak a bevezetőjét, és azt is régen, ezért csak feltételezem, azzal az egyszerűsítéssel élt, hogy egyenes vonalban haladsz előre, és nem fordítod el a kormányt. Ekkor az első kerék csúszása tényleg csak a fékutat növeli, de elég ettől pár fok eltérés, akkor ahogyan írod, garantált a repülés. De az egész fékezési elmélet semmit sem ér, ha neked rendes féked van, és megállsz vele, amikor kell, majd az utánad érkező bringás letarol.Kesztyűbe integrált változat, amely gombnyomásra kapcsol be, sisakba integrált változat, amely gesztusokkal működtethető, amelyek ugyan látványosnak látványosak, de egyik sem tűnik számomra igazán életképesnek.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen