Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
#52815360 #267 üzenetére
Ó, hát persze, itt is működik.. Hibás termék esetén.. Csak a gond ott indul, amikor csak a "végfelhasználónál" hibás, máshol nem. Mert akkor nem "hibás" státuszt kap, hanem test ok-ot.
Egy Asus 7850-ből közel 1,5 hónapos nagyker b@szogatás után lett egy 270x.. Ennyi idő kellett hozzá, hogy belássák, hogy tényleg hibás.. De ez már mellékes..
Konzolnál, vagyis One-nál az a jó, hogy ha gond van, otthon lejelented, bedobozolod, elviszi a futár, majd 1,5-2 hét után meg is van a csere/javítás. lLgtöbb esetben ha gond van, akkor az olyan gond, ami nem olyan, hogy van akinél van, van ahol nincs. Persze biztos van ilyen, nem tudom mennyire foglalkoznak ezzel..
A kiegészítőket simán cserélik, van amikor újra, van amikor refurb-ra, mikor, hogy.. Ez az MS oldala..
A Sony-nál nem tudom, hogy miként működik ez, de gondolom hasonló.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
gp Az Xbox divízió vezetője hardveres fejlődésről beszél, állítólag olyan terv van a tarsolyukban, hogy egy generáción belül új képességeket tennének elérhetővé.
- Futás, futópályák
- Dragon Age: Origins
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Politika
- PlayStation 5
- DIGI internet
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- További aktív témák...