Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz #52815360 #267 üzenetére

    Ó, hát persze, itt is működik.. Hibás termék esetén.. Csak a gond ott indul, amikor csak a "végfelhasználónál" hibás, máshol nem. Mert akkor nem "hibás" státuszt kap, hanem test ok-ot.

    Egy Asus 7850-ből közel 1,5 hónapos nagyker b@szogatás után lett egy 270x.. Ennyi idő kellett hozzá, hogy belássák, hogy tényleg hibás.. De ez már mellékes..

    Konzolnál, vagyis One-nál az a jó, hogy ha gond van, otthon lejelented, bedobozolod, elviszi a futár, majd 1,5-2 hét után meg is van a csere/javítás. lLgtöbb esetben ha gond van, akkor az olyan gond, ami nem olyan, hogy van akinél van, van ahol nincs. Persze biztos van ilyen, nem tudom mennyire foglalkoznak ezzel..

    A kiegészítőket simán cserélik, van amikor újra, van amikor refurb-ra, mikor, hogy.. Ez az MS oldala..

    A Sony-nál nem tudom, hogy miként működik ez, de gondolom hasonló.

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák