Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ötletem nincs, hogy a lightbart mire lehet majd használni.
Live-Die-Respawn
-
sTERNI
senior tag
Még mindig nem értem, hogy erről miért kell 5000 hír... jó játék, köszönjük. Aki nem játszott vele és van PS4-e, tessék megvenni. Ennyi.
Amúgy ne kelljen már hasra esni ennyi "felturbózás"tól.szerk: PC-n ezt a rátermett modderek simán hoznák.. de hogy kell hozzá egy 100+ ezres gép és újra(!) meg kell venni a játékot.. na ez az érdekes.
[ Szerkesztve ]
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
nonsen5e
addikt
Fel tudtok világosítani miért jobb ha az FPS-t 60-ról 30-ra felezhetem? Utána felnyíló opcióbab kiválaszthatom, hogy helyette több effektet, magasabb AA-t, AF-et szeretnék, vagy csak úgy öncélúan beletették mert lol?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Jason19
senior tag
Nem értem ezt a nagy last of us hype-ot, hogy a legjobb játék meg kutyafüle. Millió+1-edik agyatlan zombis játék, átlagon felüli történettel. (és igen, játszottam vele, kb. 30 perc elég is volt)
Ott van pl. egy elder scrolls, vagy még a mass effect is, olyan komoly történet van kitalálva mögé, ez meg csak annyi hogy fú zombik meg utolsó túlélők hú de epikkkkk!!!négynégy44!.
-
Televan74
nagyúr
-
tDr1v3r
veterán
-
Hunzoza
csendes tag
Igen a történetben vannak klisék, a zombis körítésen szerintem azért elég szépet csavartak. Az első 30 perc alapján pedig megítélni szerintem túlzás. Én végigjátszottam, és azt kell mondjam hogy a dramaturgia és a párbeszédekbe, környezetbe rejtett apró utalások bőven kiemelik az átlagból (mondom ezt úgy hogy ps és pc vonalon elég sok játék megfordult a kezeim között).
PC-sként azért láttam bőven benne elnagyolt textúrákat, ezért is örülök neki hogy kap egy kis ráncfelvarrást. Az állítható FPS korlát pedig egy kellemes plusz, az Infamous-nél is bekapcsoltam mert elég gyakran 40-60 fps között ugrált a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert vannak olyan játékosok, akik a 60 Hz-től émelyegnek. Nekik ez nagyon hasznos fícsőr.
Régóta téma már, hogy a 60 Hz reális lehetőség az új konzoloknál, de egy réteg nem bírja, vagy nem szokott hozzá. A ND egyszerűen megadja a lehetőséget 60 és 30 Hz-re. Azt választod, amelyikkel jobban érzed magad.
A Sony a stúdióit általánosan megkéri arra, hogy adják meg a 30 Hz lehetőségét, akkor is ha 60 Hz-en is képes futni a játék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
Őszintén szólva az egész éves PS4-es felhozatalból, talán ezt a játékot várom a legjobban! Akinek meg nem tetszik, azt nem tudom milyen mércével mér, vagy milyen a szubjektív ízlése, de pláne nem értem, hogy ezt ide miért írja le...
-
laceszgamer
addikt
Félig meddig off, de eddig nem tudtam beazonosítani, hogy mire üt nálam nagyon ez a játék, de beugrott. A szabadulás és A tizenkettek című könyv... Legalábbis hangulatban mindenképp, igaz picit más az alapsztori, de a hangulat nagyon hasonló.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4-es Last Of Us nem is normál AA-t és AF-et használ. Előbbire egy GBAA szerű analitikai megoldás van, ami nem csak az élekre jó, hanem a specular mapokra is, ami nagyon hasznos. Az AF helyett egy speciális eliptikus szűrési megoldás van shaderben implementálva. Ez sokkal több sebességet eszik, de sokkal jobb a képminőség és drámaian csökken a shimmering jelenség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
-
haddent
addikt
Úgy érzem ez igazán nagyot fog szólni, nagyobbat mint eddig bármi. A sztori, a játék maga készen van, az egész fejlesztési időt pedig csak a grafika tuningolására fordították. Lehet, hogy inkább a régi nagy élvezetes játékokat kéne felújítani a mára jellemző szenvedés helyett?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván mese. Ezért lettek sokan rosszul a 48 fps-sel rögzített Hobbittól. A helyzet az, hogy az agy hozzászokhat bizonyos dolgokhoz, és ha mást tapasztal, akkor hajlamos az ember émelyegni. A Sony nem akar itt szívatni senkit. Lesz sima 60 Hz-es és 30 Hz-es mód. Ez szinte mindegyik Sony játékra jellemző, és lesz is a jövőben. Ilyet a PC-n is használhatnának a fejlesztők, mert itt is hasznos lenne ez a fícsőr.
A marketing nem csinál a 24 fps-sel rögzített filmből 100 Hz-est, vagy 600 Hz-est. Kéretik ezt megérteni, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha hozzászokik valamihez az agy, akkor nehéz az átállás. A 24->48 fps váltás pont olyan, ami kiválthat rosszullétet. Egyszerűen nem ehhez szokott hozzá a néző.
A Sony szempontjából az élmény a fontos, tehát teljesen mindegy, hogy az alkalmazásukat mekkora sebességgel futtatod. A lényeg, hogy élvezd. Ha ez 30 Hz-en sikerül, akkor rendben, ha 60 Hz-en, akkor is. Azért van ott a beállítás.Szerk.: Minden Sony játékba bekerül ez. Mondom a Sony-nak nem célja hátrányt okozni a vásárlóknak. Ha 30 Hz-en akarsz játszani, akkor tedd meg, ha nem akkor hagyd figyelmen kívül a beállítást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem gyorsítanak azok a tévék semmit. Nem is tudnak, hiszen a 24 fps az 24 fps. Kirakják egymás után egy csomószor ugyanazt a képkockát. Egyszerű marketingeszközről van szó. Olyan nincs is, hogy 600 Hz. A panel képtelen rá. Egyszerűen csak megváltoztatták a hertz definícióját, az már mindegy, hogy mit hisz a júzer.
Számos PC-s játékban is van cap. Egyszerűen hasznos, mert vannak emberek, akik nem szeretik, ha 30 fps-nél gyorsabb. Többek között én is ilyen vagyok, de ez legyen az én gondom. Jellemzően nagyon örülök annak, ha van limiter a játékban, mert nekem egyszerűen túl folyékony a 60 fps. Nem leszek rosszul tőle, de nem érzem komfortosnak. De ezek igénykülönbségek. Van aki él-hal a 60 fps-ért. A szoftverfejlesztők annyit tudnak csinálni, hogy ezt mesterségesen korlátozhatóvá teszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vsync is van és jobb esetben állítható cap is.
Ha a tévéd 24 Hz-en frissít és 24 fps-es filmet nézel, akkor ugyanaz a képkocka pont ugyanannyi ideig marad a képernyőn, mintha a tévé mondjuk 240 Hz-en frissítene. Semmi sem változik igazából.
Sosincs stabil fps. Láthatod, hogy a PC-s tesztjeinkben is igen alacsony lehet a minimum, míg az átlag viszont magas. Ez mindenhol így van. Ezen a cap sem segít igazából.
Szerintem simán elfogadható az a megoldás, amit itt alkalmaznak. Tényleg arról szól, hogy mindenki jól járjon. Az is, aki 60 fps-sel akar játszani és az is aki 30-cal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dilipok
veterán
azert mert neked, egy cikkironak, nekem(meg sokan masoknak) ez nem okoz problemat, nem ertem miert kezeled tenykent, hogy az emberek egy reszenek ez okozhat rosszulletet Orulj neki, hogy neked ez nem problema. Inkabb orulni kellene, hogy gondoltak erre is (meg ha esetleg mas is huzodik a hatterben)
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
félisten
LOL . Ehhe za játékhoz hogy tudod hasonlítani a Mass Effectet? Mintha a Sört hasonlítanád a pálinkához, Két játék,de teljesen más a stílusuk.
Az első 30 perc is nagyon jó ,de igen kevés egy játék megismeréséhez. Én csak ezért vettem ps3-at de megérte , egy percig sem bántam meg.( még annyit hogy Mass Effect rajongó voltam egészen a több sebből vérző 3. részig, de annak a játéknak mindene volt ,csak zseniális storyja nem. Tele volt sci-fi sablonokkal, amitől Asimov felkötötte volna magát az első fára. A megvalósítás és a tálalás , ahogy ezt beadták neked, na, az volt nagyon jó. Ugyan ez igaz erre a játékra is, Majdnem. )
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
dilipok
veterán
ertem, ilyen ez a konzolos faj, sokkal gyengebb genetikai allomannyal rendelkezik, mint az eletre termett pc-sek... nagyon gaz, amit mondasz es ahogy mondod. Majd legkozelebb, mikor a kornyezetemben emelyeg valaki (mint ahogy a hobbiton is tette, vagy esetleg 3ds filmeknel is tapasztalja), majd azt mondom, hogy hulye, mert masok megmondtak, hogy nem is emelyeghetne. Vagy az is lehet, hogy befejezem a hazudozast, mert teljesen valotlan dolgokat hazudok megtortentnek
Lehet, hogy a jateknal valoban nem fog ez kijonni (marmint a rosszullet) es csak egy jobban sikerult marketingduma, de ettol fuggetlenul, amit irtam az all, marpedig te allitod, hogy az nem letezik
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok előnye az API, de mint látod már PC-n is van Mantle, lesz DX12, tehát ez az előny, ha nem is tűnik el, de drasztikusan lecsökken. Ergó a PC-k idővel lehagyják a konzolokat. De ha nem jönnének az új API-k, akkor nem lenne esély erre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan játékok, amelyek PC-n is low-level API-n futnak. Azok már most jobb minőséget mutatnak igen, de a legtöbb játék még nem ilyen.
Én nem tudom, hogy mit olvasol, de számos fejlesztői előadást néztem már a next-genről. Mindenki csak áradozott, hogy mennyire jól el lett találva.
Érdemes megnézni a legutóbbit. Az Ubisoft vezető programozója mondott pár érdekességet: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Elnézést én csak a PC -ből indulok ki mindig.Nem tudtam hogy a AA/AF itt másra utal.
Egy kérdés. TrueAudio -t támogató játék mikor lesz a piacon? Olyan jól hangzott(stereo fülesen) a demó amit linkeltél valamikor az egyik fórumba.
Nekem PC -n nagyon jó a fix fps,legyen az 60 vagy 30 is akár,úgy vsync -el játszom, Nem szeretem mikor játék közben "behullámosodik" a kép.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
tarti19
senior tag
Annyit hozzátennék, hogy közel 3x annyiba kerül pc-n játszani, mint "next" konzolokon.
Plusz tegyük hozzá, hogy messze még az optimalizáció, de már ez az a kategória, amikor a a grafika kevésbé tűnik ki a sok szempont közül.
Valahogy nem érzem zavaróan magam, amikor ps4-en tolom a PC-n már kipróbált játékokat s nem gyenge konfiggal. Noha hozzáteszem nem bírom a szegény vizualitást.PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
WongFeiHong
senior tag
A 30 fps limit sztem azért lesz választható, mert a 60 fps-t nem fogja fixen tartani.Csoda lenne az ellenkezője. Na de mindegy tuti vétel!
-
a.sebi
őstag
Fingom sincs erről a játékról, azt sem tudom miről szól, de annyira dícsérik hogy asszem veszek egy ps4 et ( ezt most kiis fogom bontani, es nem megint eladom) es kipróbálom, végigjátszom !
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A helyzet az, hogy a hsz-ed elolvasva nekem nem tűnik úgy, hogy lenne bármi rálátásod a technikai dolgokra. Ezt onnan gondolom, hogy a Mantle (és más low-level API) szerinted a CPU-limit ellen szól. Na most ha megkérdezel egy fejlesztőt, akkor rögtön azt mondja, hogy arra jó, hogy lássa mit csinál a hardver. A kettő között az a különbség, hogy te csak a hatékonyság növekedését látod, míg a fejlesztő érzi, hogy nem egy évig írta a rendert, hanem csak hat-nyolc hétig. Láthatod, hogy nem minden az aminek látszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jason19
senior tag
Félrebeszélés. Tehát vannak a játékban zombinak kinéző zombiként viselkedő ellenfelek, akik minden tulajdonságukban a zombikat tükrözik, de nem zombik mert nem annak hívják a játékban. Ok...
Nem nekem való ez a lineáris, zombis dolog, ez tény, de valaki írhatna valami okot is, hogy mi az ami miatt neki annyira tetszik, mert én erre voltam kíváncsi elsősorban.
Abu: Szép volt, ismét kitettél magadért
Cobra: Én a háttértörténetről beszéltem, a világról ami ki van találva mögé. (ami mondjuk a a lou-ban nincs a linearitása miatt, így nincs mihez viszonyítani. Van egy fősztori és annyi) -
Televan74
nagyúr
Én ott látom értelmét a low level api -nak pc -re, matle/dx12 .Ha egy játékot eddig csak azért nem adtak ki pc -re mert sokáig tartott megírni és nem is érte meg nekik a belefektetett időt(pénzt). Akkor ezek után mivel könnyű a a kódot megírni. Az 500-600e pc játékosért akik még megveszi a játékokat, ki fognak adni olyan játékokat is amik az életbe nem jelentek meg volna rá. Lehet ,hogy rosszul gondolom?
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem olvasod tovább, akkor lemaradsz a lényegről.
A technikán érdemes lovagolni. Ez alapján érted meg, hogy mi történik.
A Witcher 3-at elég nehéz lesz összehasonlítani, mert PC-n és konzolon eltérő megoldásokat használ az egyes eljárásokra. Ennek az az oka, hogy konzolra írt speckó effekteket nem hozzák át PC-re, így azokat inkább helyettesítik egy másikkal.
(#49) Televan: A DX12-t használó Xbox One játékot tényleg nagyon gyorsan lehet majd PC-re portolni. De az annyira a konzolra van szabva, hogy igen gyenge hatékonysággal futna a konzolétól eltérő architektúrákon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- Társasjáték topic
- Hálózati / IP kamera
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SkyShowtime
- Energiaital topic
- Rise of the Ronin (PS5)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel!
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest