Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
"Nem a rizikoval/profitmaximalizalassal van a baj, hanem ugy ahogy kifogyott beloluk a kreativitas."
Azért ez elég erősen összefügg. Amikor a kiadó igyekszik a projektekből az utolsó centet is kifacsarni, annak rendszerint a kreativitás látja kárát, háttérbe kerülnek az innovatív, újító szellemiségű szempontok a korábban már bevált formulákért cserébe, amiket addig ismételnek, amíg egy Excel táblában a mutatók azt mutatják, hogy az emberek nem unják még.
-
BiP
nagyúr
Tekintsük igaznak, viszont ennek millió megvalósítási módja van.
Mert amikor mindent ennek rendelnek alá, akkor elég sokminden kárt szenved. (kreativitás, morál, ügyfelek, fogyasztók, stb.)
Mivel a MS a magas (>90%) profitrátához szokott, és ezt nem mindenhol lehet/egyszerű produkálni, sokminden áldozatul esik.