- PlayStation 1 / 2
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- GTA V
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon Age: Origins
- Alkoholista nevelde
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- GTA VI
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
válasz WongFeiHong #15 üzenetére
Ebben lehet valami. De nem hardvert kell venni eszetlenül, hanem meg kell tanulni programozni, vagy bízni az olyanokban, akik konyítanak hozzá. A Crysis 2 remek példa, jó, hogy felhoztad. Itt a Gamepodon is cikkezett egy fórumtárs egy grafikai modról ami hozzá készült egy vadonatúj textúrapakk társaságában. A lényeg, hogy 17 fps-t kaptam a katedrálisos pályán a tesszelált házfalak miatt dx11 Ultra+textúrapakk megoldással alapjáraton, viszont ezzel a házi készítésű kombóval 3x szebb az egész, fotorealisztikus, tűéles, magasan veri azt, amit a Crytek elért vele házon belül. Ráadásul kigyomlálták belőle a pazarló megoldásokat is, így a 17 fps helyett 40 volt a legalja. Ez ebben a formában szerintem totál baráti (ráadásul nem is tuningoltam a kártyát, ellenben a 17 fps-es hízelgő eredmény 20% tuning után keletkezett). A cikk szerint ugyan lassulás várható, de ott nem vették figyelembe, hogy a modban van egy plusz feature, amiben a játék minden tereptárgya vetett árnyékot kap az utolsó töltényhüvelyig. Na, erre írta a modder, hogy 2013-ig nincs értelme bekapcsolni. Ha ezt kinyomod, a játék valósággal megtáltosodik. Ha ezt 0 pénzből egy-két lelkes cimbora így valósítja meg, a Crytek miért nem tudja? Két okból: 1. lustaság (a minőségre gondolok), 2. nVidia-lobbi (a sebességre gondolok)... Itt egy videó róla, önmagáért beszél.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest