Új hozzászólás Aktív témák

  • Shenna

    újonc

    válasz basaharc502 #231 üzenetére

    Na igen, két hibát valóban sikerült elkövetnem:

    1. Nyilvános fórumon mertem feltenni egy fontos, akár másokat is érintő kérdést a teljesen új rendszerhez kapcsolódóan, és reméltem, ezért nem leszek kapásból hülyének nézve. Tévedtem...
    2. Már játék megvétele előtt utánaolvastam a változásoknak, de csak egy magyar honlapon, ahol összesen ennyi található az előfizetéssel kapcsolatban:
    "Mi van, ha recurring előfizetésem van? (automatikusan megújuló)
    Semmi, automatikusan le fog álllni a rendszer, a fennmaradó időben pedig szintén érkezik egy időarányos összegű Crown."
    Ezt olvasva nyugodtan töltöttem ki regisztrációkor mindent, és dőltem hátra, hogy nekem ezzel nem is lesz más dolgom. Viszont kiderült, ez az információ nem egyenlő a hivatalos honlapot olvasható tájékoztató értelmével, ami világosan (csak persze angolul) közli, hogy át fog állni a rendszer az automatikus előfizetésről az automatikus ESO Plus vásárlásra, és ha nem szeretném ezt, nekem kell kikapcsolni. Automatikus leállásra ott egy betű erejéig sincs utalás.

    És csak úgy tájékoztatásul annak, aki netán hasonlóan jár:
    Nem költöttem Crown-t, sőt kb a játékba se léptem be az e-mail értesítés óta, tehát semmilyen módon se használtam ki az ESO Plus tagságot, ezért a Support megállapította, hogy jogosult vagyok a visszafizetésre.

    A bankszámla adatok törlését pedig senki ne is keresse az account-ban, mert nincs rá lehetőség. Ha egyszer megadjuk, végérvényesen rögzítik maguknak, elvileg csak külön kérésre törlik.

Új hozzászólás Aktív témák