Új hozzászólás Aktív témák
-
mgaben
senior tag
-
mgaben
senior tag
-
alaves
addikt
+1...
És még két probléma:1. 2160p/50Hz/4:4:4 és 4:2:2 és 4:2:0 színtér beállításnál is ~10-20 másodpercenként 'beremeg' a kép a DV8519b smartbox gyári cat5 UTP kábellel. RGB színtérnél talán nem. Cat5e v. cat6 UTP kábellel már jó (ez a jelenség lehet hogy interferencia a függő és nem mindenkinél van).
2. A kép minden csatornán (SD és HD) 'festmény-szerű' vélhetően a digitális zajszűrés és az élesség túlzott beállítása miatt (a boxon ezek nem állíthatók).
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
Vedd le 1080p/50Hz-re, esetleg még a színteret is 4:2:0-ra.
Nálam UTP-n 2160p/50Hz/RGB, de a gyári cat5 kábelt lecseréltem cat5e-re (eredeti kábellel 1080p/50Hz jó volt, most már 2160p-n sincs ~10-20 másodpercenkénti 'beremegés'.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
Én örülök hogy UTP-n rendben van, zolee1988 kollégától kérdezd, hogy nála hogy lehet jó (modem beállítás), de az is lehet hogy saját routerrel létrehozott egy másik hálózatot és azon jó.
[ Szerkesztve ]
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
Rotor82
aktív tag
Nekem ugyanaz a helyzet sajnos. Kb 10 mp-et megy, utána kifagy a kép teljesen...
Sőt, a router által megosztott wifi olyannyira összeomlik, hogy semmilyen eszközzel (teló/stb) nem lehet rá kapcsolódni, csak router restart és a box-on való wifi kikapcsolása után.
(A router és a box 1 szobában van) -
KerryVTR
tag
Ezt ígérgetik minimum fél éve! Nem lesz belőle lósz@r sem szerintem! Ne legyen igazam!!!
Pedig szerintem ez az egyik legalapvetőbb funkció kellene, hogy legyen. És ezzel csak akkor szembesül az ember, amikor már elkezdni használni. A felvételért is már külön kell fizetni, és bármit nem is vehetsz fel.
Én eddig sem néztem sokat tv-t, de amióta ez van, azóta egyáltalán. Nem vagyok hajlandó sem fejből megjegyezni, melyik csatornának mi a száma, sem átlépdelni 100 csatornát, mire oda jutok, ami esetleg érdekelne.
Ha előbb olvastam volna utána a fórumon én hülye, akkor tuti nem cserélek Digiről. Nem azért, mert az annyira király, hanem azért, mert ez a smartbox egy vicc.
Ráadásul még hazudtak is az ügyfélszolgálaton, amikor tisztáztuk, hogy mi mennyibe kerül, és mi hogyan működik.
Azt mondta a fickó (3-an hallottuk!!!), hogy ki kell próbálni, és ha nem tetszik, akkor lehet kérni a régi boxot simán. Aztán amikor felhívtam őket ezzel a szándékkal, akkor meg mondták, hogy ilyen lehetőség nem is volt, és nem értik miért mondta ezt a kollégájuk. Hirtelen olyan mérges lettem, hogy bort tudtam volna fejteni.
Ugyan sokat nem segített, és le is sz@rta az ügyfélszolgálatos, de higgadtan elmondtam nekik a véleményemet az egészről, hogy mennyire tartom gusztustalannak az egész eljárást.Beszereléskor megkérdeztem a szerelőt, hogy működik-e wifiről a beltéri, mert akkor nem kéne furkálni, kábelezgetni, stb... Azt mondta nem, csak kábellel.
Majd miután elment, átállítottam wifire, és gyönyörűen működik azóta is.
Nyilván utána járhattam volna ennek is, mielőtt megrendelem, de nem vagyok biztos benne, hogy akkor más választ kapok.
Elnézést a litániáért, de hátha olvassa olyan is a fórumot, aki még váltás előtt van, és innen próbál tájékozódni... -
Vitiris
aktív tag