Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz oriic #98 üzenetére

    De igen az. Mesterségesen generált nagy gépigény pld,

    Tenger ide vagy oda, a gépigény arányos volt a grafikával. Nagy gépigényért cserébe álleejtős grafikát kaptál.

    (főleg hogy a sokkal sokkal gyengébb konzolokon is rendesen futott mindhárom rész)
    Egy konzolosnak nyilván mást jelent a rendesen mint egy hc PC gamernek. PC-n mindig szebb volt a Crysis, méghozzá lényegesen.

    a történeti paradoxonok, hogy a 2-3. rész totál más játék volt mint az első, meg a Warhead. Soroljam tovább?

    Ha már szóba került a Bioshock, a harmadik részét végigjátszottam:
    A "jó sztori" nem mindenkinek jelenti azt, hogy képtelenebbnél képtelenebb csavarok és logikai bukfencek kell hogy benne legyenek, illetve a végén bedobnak valami olyat amire persze az egész játék alatt (ha nem tudod mire számíts) nem gondolsz stb..

    Van amikor egy sztorinak csak annyi a szerepe, hogy beleilljen a játék világába és azonosúlni tudj a főszereplővel illetve kedvet érezz a konflikus "megoldásához" (ellenség lelövéséhez).
    Engem kifejezetten zavarna, ha minden második shooter Bioshock sémát követne.

    Lehet ki fogsz nevetni, de a BF3 szingle player sztorijával nagyon is meg voltam elégedve.

    J.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák