Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs0102

    senior tag

    válasz Tomtotom #6937 üzenetére

    :D :D nekem már 5X volt a Cordonnál. Most ott állunk ,hogy kérte a sony, hogy személyesen vigyem el a Cordonba és mutassam meg a hibát... mondtam nekik ,hogyha a Cordon vagy ők állják az útiköltségemet mert debreceni vagyok akkor leviszem személyesen. Mivel azt írták ,hogy ez nem áll módjukban ezért időmtől függően január 5-én vagy 6-án a Hajdú-Bihar Megyei békéltető testületnél kezdek... elmennek a picsába. A forgalmazó a T-pont is ráírta eddig mindig hogy tapasztalják a hibát és volt pofájuk először szoftverfrissítéssel, majd 2x úgy visszaküldeni, hogy nincs baja a telefonnak, majd negyedik alkalommal kicseréltek 6db alkatrészt majd ugyanúgy szar maradt és visszaküldték most ötödjére hogy nincs baja a telefonnak... Ja és a legfontosabb ,hogy ahogy visszajött a t-pontba ott adtam egyből vissza nekik tehát el sem hoztam a telefont. Október 13-án adtam le először a telefont, azóta nincs nálam. Vagyis most 5. alkalom után elhoztam ,és viszem a békéltető testülethez..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák