Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz ddekany #38 üzenetére

    Valamennyit változott a fejlődési rendszer. Ami miatt sokan sírnak, hogy kikerült belőle pár skill, az nem csak negatív változás. Most már nem kell pl. ugrálva közlekedni, mert arra már nincs skill. Lopakodáshoz persze továbbra is gugolva kell járkálni, vagy ha az ember rendes tolvaj akar lenni, venni 200 lockpicket, leállni valami advenced lakathoz és beletörni ész nélkül mind a 200-at, mert attól fejlődik a skill. Szóval még mindig nem fenékig tejfel az élet, de hát ami kis lépés egy játékosnak az óriási lépés egy Bethesda fejlesztőnek. :DDD

    Még talán javult az NPC-kel való kommunikáció is, azt az idióta ringlispílt amivel meggyőzhettél másokat úgy néztem kivették (legalábbis nem találkoztam vele), meg már kevésbé merev úgy az egész. Mondjuk még mindig olyan mintha betonból lennének odaöntve a karakterek, nem értem miért nem tudták normálisan megoldani filmszerűre végre ha egy sokkal nonamebb lengyel csapatnak (a Witcher 1/2 fejlesztőire gondolok) is sikerült.

    A hangulathoz: ízlések és pofonok, de szvsz ebben is kifejezetten visszalépés. Az Oblivionban emlékszem amikor először kikerültem a szabadba ledöbbentem a gyönyörű táj láttán. Ott tényleg el tudtam még én is napokig barangolni meg dungeonokat fosztogatni, pedig engem az ilyesmi nem fog meg különösebben. Itt egész egyszerűen nincs hozzá kedvem, szürke egyforma szutyok az egész. Megvannak persze a pillanatai (amikor először megláttam az óriásokat kiraázott a hideg, azok jól megvannak nagyon csinálva :B ), de messze nincs annyi kraft benne mint az Obliban.

    A "kinek mi számít jó RPG-nek" vitába beszállnék én is, csak hogy színesítsem a palettát. :)
    Nekem az, ahol tényleg "szerep játék"-ról van szó, azaz ahol nem a loot/skillpointok/kalandozás körül forog a dolog, hanem a sztori körül. Nálam az számít pozitívumnak minél mélyebb a döntési fa, míg a TES játékoknál jellemzően sekély csak sok elágazással. Meg lehet kövezni, de számomra sokkal közelebb áll a szerepjáték fogalmához egy Fable vagy egy DA2 akármennyire is casual-ök, mint egy Oblivion, hiába a nagyobb szabadság és a több lehetőség.

Új hozzászólás Aktív témák