Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz Formaster #16428 üzenetére

    Egy éves 2.0 tdi VW, igaz, 90 ezer km van benne, de hogy nem cserés benne semmi, az is biztos (-22 fokos erdőben, 3 km folyamatos 70-90 km/h gurulásnál sztem nem gáz, hogy lehűl a víz). :D Kartonlapot kell rakni a hűtőrács elé, de 10 évente van egyszer ilyen hideg, plusz általában sokat megy a kocsi melegen, nem is halt bele.
    Mondjuk amíg levettem a túracuccot hajnali kettőkor a parkolóban, már elindítottam, szépen kopogott a motor (ahogy egy dízel túldúsít ilyen hidegben), plusz az elején 1200 körül volt az alapjárat, de nem is izzított semmit, rögtön ráindított, pedig általában 0 fok körül izzít 3-5 másodpercig (magától csinálja).

    (#16429) zharkanyi: Locust most már én is használom erdőben navigálásra, de sportstracker-rel trackelek (azt is csak hobbiból), igazából garmin van a kézben, az bírja a 10+ órát töltés nélkül, a telefon meg kikapcsolt kijelzővel veszi a nyomvonalat, amit utána lehet mutogatni, illetve beszúrja a képeket az úthoz. Most se hibázott, régebben volt olyan (Lumia 930-cal pl), hogy kiesett neki egy kisebb szakasz, utána meg nagy sebességeket írt. Most én nyomtam csak ki 30 méterre véletlenül a BHTCS alatt, ezért lett egy 120 km/h-s pillanatnyi sebesség, de ez csak az én hibámból. Most annyi volt, hogy a szintet szinte csak feleannyinak mérte be... a pontosság elég jónak tűnik, persze ahhoz, hogy térképet csinálj, biztos kevés, de ahhoz még a 100 ezres garmin is kevés, miért telefonnal csinálod?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák