Új hozzászólás Aktív témák

  • #67656192

    törölt tag

    Vasárnap du adtam le az igényemet a prémium futáros assistance jóanyjára. Egész mostanáig válaszra sem méltattak. Elszállt az agyam és eladtam a p*csba úgy ahogy van. A kereskedő szerint sem jó a kijelző fényereje, összehasonlitottuk ott az üzletben egy másik ugyanilyen használt s6-tal ami természetesen sokkal jobb fényerővel bír.
    Ennek örömére kibontott egy újat(128gb), hogy azzal is összenézzük. Az is jó volt így elhoztam tőle a 128-ast. Nagy üzletet nem csináltam mert odaadtam az én 15 napos s6-om(32gb) meg egy szétgyalázott vodás s5-öt,de legalább megnyugodtam egy kicsit. A Samsungtól azóta sem hívtak.
    Ez az első kellemetlen tapasztalatom a samsung szervizzel és lehet, hogy ezentúl ráfekszem az *okos* sufnikra inkább mert nem szoktam egy évig megtartani a telefonokat. Óriási árban a két világ közt a különbség, nem biztos, hogy megéri a felárat a 2 év garancia ha ilyen. Mondom ezt úgy, hogy eddig szinte csak Samsung garanciás telefonjaim voltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák