Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz kbadam83 #23769 üzenetére

    szia,

    a szolgáltatónál kellene rákérdezni, hátha külön oka van a problémának, mert vannak olyan opciók, amik alatt nem aktiválható az átirányítás, illetve olyan számok is, amikre nem lehetséges átirányítás.
    csak egy szélsőséges példát írok; több előfizetésem is van (fő- és társkártyák), ezek díjmentesen hívják egymást oda és vissza, egy kedvezménynek köszönhetően.
    hálózaton belül díjmentes a hívásátirányítás, így ha az előfizetéseim közül bármelyiket is átirányíthatnám idegen számokra, akkor mindenkit díjmentesen hívnék hívnék hálózaton belül, illetve még hálózaton kívül is olcsóbban, mint normális esetben, de ezt ugye a szolgáltató nem engedheti meg, így adott előfizetéseimen nem működik az átirányítás, a telefonról indított átirányítási kérelmeket eldobja a rendszer.

    [ Szerkesztve ]

  • Balage180

    tag

    válasz kbadam83 #23769 üzenetére

    Ezek a dolgok (átirányítás, tartás, konferencia) úgy működnek ha a szolgáltatónál be van kapcsolva akkor tudod a telefonon ki/be kapcsolni ha nincs akkor kapod ezt a hibaüzenetet (ezért van hogy amikor a telefonon belépsz ebbe a menübe akkor várni kell mert olyankor kérdezi le az állapotot). Ez nem függ a csomagodtól vagy az előfizetésed típusától (pre/post). Jó tanács: mielőtt felhívod őket gondold át hogy mi történjen bizonyos eseményekkor pl.: ki vagy kapcsolva/nincs térerő hangpostát kérsz vagy hívásértesítő smst, ha foglalt vagy akkor bele csörögjön a másik hívás vagy smst kérsz és a másik foglaltat kap....

Új hozzászólás Aktív témák