Új hozzászólás Aktív témák

  • Howkeddlee

    senior tag

    válasz Markizmark #1644 üzenetére

    Skacok!
    Nem okoskodni akarok,de az a nagy helyzet,hogy szinte mindenkinek majdhogynem más és mást mondanak a samsungék telefonban! Vigyétek be a garilevelet a samsung valamelyik szervizébe,és kérdezzétek meg!
    Anno az első S2-es telefonom nekem is bolti garis volt,amit én úgy tudtam,hogy magyar garis,mert úgy is adták el nekem,vagyis egy kézzel kitöltött samsung garipapírom volt hozzá,amin nem volt imeis matrica. Pluszba adtak egy számlát is a telefon mellé!
    Mikor pixelhibás lett a telefon,bevittem a telót és a garipapírt a westendbe a srácokhoz,hogy ilyenkor mi van,ők cserélik majd ki a kijelzőt,vagy elküldik Budaörsre!? A srác megnézte a garipapírt,és rögtön közölte,hogy ez nem samsung garis,mert nincs rajta imeis matrica! Mondtam a srácnak,hogy de én úgy vettem az S2-t hogy samsung garival! Rákeresett az imeire és közölte,hogy ez bizony nem magyar garis,hanem ázsiai! Ő is azt mondta,amit a mobilboltba besegítő haverom is,hogy csak a magyarországi,samsung által beregisztrált és utána kiadott telefonokra vonatkoznak a hivatalos 24havi garanciális feltételek! A samsung úgy csomagolja le a készülékeit,hogy adnak 2 imeis matricát a telefon mellé! Ezek a matricák tartalmaznak egy vonalkódot és a telefon imei számát! Mikor itthon beregelik a samsungnál,akkor az egyik matricát letépik,az alapján regelik be itthon,és persze az alapján adják is ki az üzleteknek/szolgáltatóknak! A másik matricát visszateszik a dobozba,és leragasztják a dobozt! Mikor megveszed a telefont,az eladó bolt a vonalkód alapján számol el a samung felé.amit ugye lecsippantanak,majd ráragasztják a garipapírra. Dátumot írnak rá a garipapírra,lebélyegzik és kiadják a vásárlónak a telefonnal és a számlával együtt!
    Remélem érthetően sikerült leírnom! :R

Új hozzászólás Aktív témák