Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz aero. #575 üzenetére

    Csak ugye a két cég nem egy és ugyanaz, és még a vezetők sem ugyanazok :)
    Addig ameddig ez a helyzet garancia szinten érdemes elgondolkodni hogy mit is vállal be az ember ez esetben, mert bizony sokan nincsenek ezzel tisztában, és akkor szembesülnek az egésszel mikor gond van a készülékkel.
    Én is tudnák rendelni készüléket, de amennyi szerencsém volt eddig a telefonokkal az elbizonytalanít, mert a telefonjaim nagy része az első évben megjárta a szervizt, vagy a szerviz futár jött ki ilyen olyan hibák miatt, de a legtöbbször előforduló hiba az USB csatlakozó hibája volt, az szinte minden készülékemnél előjött az első évben, illetve akku problémák is sűrűn előfordultak.

    [ Szerkesztve ]

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Új hozzászólás Aktív témák