Új hozzászólás Aktív témák
-
futureboy
tag
Sziasztok! Én egy hete vettem, kártyafüggetlenül. Holnap viszem is vissza a szervizbe, mert megbolondult. Beszélgetés közben bekapcsolja a kijelzőt, tetszése szerint indít programokat és alkalmazásokat, nyugalmi állapotban ki be kapcsolja a kijelzővilágítást, meg ilyenek. Gyári beállítás megvolt, semmit nem használt. Semmi nincs rajta, csak ami gyárilag lett rátéve. Találkozott már valaki hasonló hibákkal?
-
futureboy
tag
Ma végre bevittem a szervizbe, ahonnan majd továbbküldik a másik szervizbe, ahol aztán... remélem megcsinálják Majd beszámolok, ha egyszer visszakapom! Már most hiányzik
-
futureboy
tag
Végre visszakaptam a telóm a szervizből, majd 2 hétig volt náluk. Azt mondták, hogy szoftverfrissítést csináltak rajta. (ennyi ideig?) Na mindegy, jelenleg jól működik, remélem így is marad!
-
futureboy
tag
Sziasztok!
Eddig nagyon elégedetlen vagyok a telcsivel, lassan kezdem megbánni a megvételét! Tegnap kaptam vissza a szervizből, szoftverfrissítésen esett át, ami 2 hétig tartott!!!! Azt mondták, most jó! Ma viszem vissza, ugyanazokkal a hibákkal... Legalább vennék a fáradságot és kipróbálnák, mielőtt visszaadják, de úgy látom ez luxus... Most megint vihetem vissza, de meddig lesz ott? Talán februárra lesz telefonom? Mármint ami jól működik? Ennyit a samsungról...
-
futureboy
tag
válasz B******** #581 üzenetére
Szerinted? Eddig többet volt náluk, mint nálam, aztán "megjavítottuk" címszó alatt visszaadják ugyanazt a rossz telefont. A beleszarok hozzáállás miatt nem vagyok elégedett, mert ha veszik a fáradságot és beletesznek egy sim kártyát és indítanak 2-3 hívást, akkor rögtön kiderült volna, hogy nem jó! És akkor most nem kéne elölről kezdeni az egész cirkuszt. Hát ennyi!
-
futureboy
tag
válasz palibaba89 #692 üzenetére
Nagyjából hasonló (korábban írtam már) problémákkal küzdök én is! Egy hónapja vettem, abból egy hétig volt nálam, a többit szervizben! Már másodszor kellett visszavinnem, mert elsőre sajnos nem sikerült "megjavítani" bár 2 hétig náluk volt... Most várom a fejleményeket. Persze közölték, hogy emiatt még nem cserélik ki... Ja, és persze ilyennel még nem találkoztak soha...
-
futureboy
tag
Sziasztok!
Ma végre visszakaptam a telefont a második szerviz után és most indulok vele vissza, HARMADSZORRA is!!! A tanácsom mindenkinek: EL KELL FELEJTENI EZT A SZART ÉS A SAMSUNGOT IS! A hibát két alkalommal sem sikerült megoldaniuk, elintézték egy állítólagos szoftverfrissítéssel, ami már az első alkalommal sem jött be. Hívtam őket, azt mondták vigyem vissza harmadszor is, nem tudnak mit csinálni, hívjam fel a Samsungot! A Samsung ugyanezt mondta, hívjam fel a szervizt. Senki nem tud mit csinálni, mindegyik a másikhoz irányít, a telefon még mindig szar, én meg csak viszem-hozom. A kicserélésről persze hallani sem akarnak!!! NA így vegyetek samsung terméket! Most marad a fogyasztóvédelem és a pereskedés. Gratulálok Samsung!
-
futureboy
tag
Futár??? Majdhogynem elhajtottak a büdös p...ba az ügyfélszolgálatnál... NO COMMENT... Most beadtam harmadszor is a szervízbe, gondolom az ünnepek közelsége miatt idén már nem látom... November elején vettem...
[ Szerkesztve ]
-
futureboy
tag
válasz #49935616 #854 üzenetére
Nem kell ráfeküdni, hidd el. Érintés nélkül is indulnak a programok, amiket még nem is láttam! Hétfőn vittem be harmadszor a szervizbe, most is náluk van. A samsung "ügyfél barát" ügyintézését bizonyítja, hogy tegnap szóltak: nem tudják bevizsgálni a telefonomat, amíg nem viszem be hozzá a műanyag hátlapot, a papír dobozt és a töltőt, valamint a számlamásolatot is! Igen valószínű, hogy az említett dolgok valamelyike romlott el, valószínűleg a műanyag hátlap, és ez okozza a hibát... Az én olvasatomban ez a fogyasztó durva szivatása! 40 kilométer oda+40 vissza a szerviz! Ha hozzáadom az eddig benzinre költött pénzt a telefon árához, akkor már vehettem volna egy S3-at is!!! Na ez a méreg, nem a cián! És még nem látom a végét!!!
-
futureboy
tag
válasz palibaba89 #857 üzenetére
Én szorítok neked, mert hasonló cipőben járok! Majd írd le néhány nap múlva, hogy valóban megoldódott e minden probléma.
-
futureboy
tag
Eddig nekem sem nagyon, de ilyenkor derül ki, hogy milyen is egy cég, amikor kifogsz egy selejtet, akkor hogyan állnak hozzád. Nem tudom, máshol milyen a support és a garanciális ügyintézés, de samu bácsinál HORROR! Aki jó terméket kap, az boldogan használja, mit sem sejtve a sötét oldal erejéről. Csak ezúttal az erő nem velem van sajnos...
-
futureboy
tag
válasz LvaráZsolt #996 üzenetére
Én csak annyit tudok mondani róla, hogy 2 hónapja rohad a szervizben (mióta megvettem oda hordom), sz...rnak a fejemre samu bácsiék.
-
futureboy
tag
FIGYELEM!
A 2 hónapja vásárolt, de még szinte nem használt kártyafüggetlen telefonom harmadszori szervizelése, a hibákról készült videófelvétel leadása( nem csak bemondás alapján...) és panaszaim nyomán a samsung ügyfélszolgálat és a profi "szakszervizük" ennyire volt képes:
Tisztelt xxxxxx!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott GT-S7275 típusú – xxxxx IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik. Ezért a szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban teljesíteni kérését. (mármint se nem javít se nem csere...)
Szervizpartnerünk (Telemax GSM Szerviz Kft. - 2040 Budaörs, Kinizsi u. 4. Tel.: 06 23 880 319) vissza fogja juttatni a készüléket abba a gyors-szervizpontba ahol az leadásra került. A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg.
Ha ezek után valaki még be mer vállalni samsung terméket, annak gratulálok, mert nagyon bátor! Amíg nem fogtam ki egy szart, addig elégedett voltam a samsung termékekkel, de hogy többet az életben nem veszek tőlük semmit, az biztos!
[ Szerkesztve ]
-
futureboy
tag
válasz Ayanlith #1032 üzenetére
Mindig ugyanaz a hiba, telefonálás közben feloldja a kijelzőt, anélkül, hogy elvenném a fülemtől, a hívást a háttérbe teszi és elindulnak különböző programok maguktól. A hívás végén nem győzöm bezárni őket! Most én is azt tervezem, hogy bemegyek vele budaörsre, megkeresem ki írta le, hogy normálisan működik, leülök mellé és nekiállok telefonálni. Had lássa az ember a saját szemével, hogy hülyeségeket beszélt. Ennyi.
-
futureboy
tag
válasz pepe091 #1034 üzenetére
Csalódottság? Csalódott akkor lesz valaki, ha nem tetszett a moziban a film. Léci fogj meg 65ezer forintot, vedd ki a pénztárcádból és gyújtsad fel. Ekkor csalódott leszel? Mert én ki...szott ideges vagyok, nem csalódott! Az átlag user bemondja, hogy rossz a telefon. Én videófilmet csináltam a hibáról, láthatták szemükkel (persze ha vették a fáradtságot, hogy megnézzék). Elmondom neked, ez már az ötödik androidos telóm, nem vagyok benne kezdő. A mostani kölcsön telóm egy 10 ezer forintos alcatel, gondolom érzed, hol van az ACE 3-hoz képest, az frankón műxik és nem csinál ilyeneket. Szóval ez a történet nem az egy darab hibás termékről szól a millióból, hanem a samsung és a szerviz hozzáállásáról és az ügyféllel való kapcsolatáról! Ja, és akkor még nem nem mondtam, hogy már 20 ezerbe van a szervizbe rohangálás is!!! Gondolhatják, hogy aki már háromszor viszi vissza, veszi a fáradtságot és videót készít, az valószínűleg nem kamuzik. Persze lehet, hogy mazoista állat vagyok, aki imád szívni...
[ Szerkesztve ]
-
futureboy
tag
válasz pepe091 #1036 üzenetére
Hát ezt meg azért nem tudom elfogadni, mert a második szerviben eltöltött 2 hét után nem resetelték a telefont és a híváslistában 1 azaz egy darab próbahívás volt, hossza 4 azaz négy másodperc! Akkor nem jogos a kérdés, hogy ennyi egy telefon tesztelése? Hát sajnos nem produkálta a hibát a "teszt" során... Én elhiszem, hogy sok a melójuk, de ez nem az én gondom kéne, hogy legyen...
-
-
futureboy
tag
Nekem is tetszett, azért vettem meg. Aztán szépen rábasztam....
-
futureboy
tag
Újabb hideg zuhany a szerviztől, a már harmadszorra náluk lévő telefonomra már múlt pénteken benyögték, hogy semmi baja sincsen (csak épp nem működik normálisan, de az nem baj...), így ma megkérdeztem, hogy akkor mikor akarják visszaadni? Azt mondták, hogy majd valamikor a héten... Már 22 napja náluk van! Összesen 2 hónapot volt náluk! Majd valamikor a héten... No comment...
-
futureboy
tag
válasz sikolymester #1272 üzenetére
Tök mindegy hol veszed, a szerviz ugyanaz ha beküldik! Én 3 hónapja vettem, azóta 3 napot volt nálam! Most is a szervizben van! Az Extrém Digitálnál vettem, független, 2 év gari. Mégis szívom vele a f...szt!
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone SE2 2020 128GB gyári független Product Red 100%, hibátlan új akku!
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 90%
- IPhone 14 Pro max 256GB gyári független akku 100% 2024.07.14. Apple garancia!
- IPhone 12 64GB gyári független 100% hibátlan 2024.12. 26. Apple garancia
- 2 HETES!!! Apple iPhone 15 PRO 128GB White Titan
- samsung fold 3 garanciális 12/256gb
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Akku állapota:98%,Dobozával,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB,Újszerű,Akku állapota:92%,Dobozával,1 év garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB,Átlagos,Töltővel,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 128GB,Újszerű,Dobozával,1 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen