Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    válasz Hintalow #133 üzenetére

    Izometrikus játékmenettek köszöni jól elvan a Divinity Original Sin, a Pillars Of Ethernity és a Xenonauts is pl... De klasszikus oldalnézetes cuccok is születnek a mai napig, pl Mark Of The Ninja, Trine, Tengami, Gunpoint, stb... Akkor erőltessük a 3D-t, ha legalább olyan szép, aprólékos és művészi látványvilágot tudunk teremteni mint a "kézi" rajtoknál. szvsz...

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Hintalow #133 üzenetére

    A pénzcsapot nem a MS nyitotta meg, hanem csak egy nagyobb vödröt tett alá. A játék a MS-tól függetlenül is ugyanúgy elkészült és befutott volna, csak kb 2x-3x annyi idő alatt. A nagy dobbantás alatt nem tudom, hogy mit értesz, én eredetileg a játékok minőségét vettem kiinduló pontnak, szórakoztatási szemszögből nézve, hiszen egy játéknak ez a célja. Ha te a felhajtást veszed alapul , akkor régen biztos nem volt akkora hype egy-egy játék megjelenese előtt/után,mint manapság, de ennek semmi köze a játék minőségéhez, nem attól lesz jó egy játék, hogy sokat reklámozzák. Bár azért egy AOE, Wolfenstein 3D, Quake, Doom, a 25 féle teaser trailer nélkül is 'nagyobbat szólt' anno, mint a mostani játékok, pedig akkor nem volt internet, sokszor 20 floppy-n kellett másolgatni meg tömörítgetni a játékokat, jobb esetben volt az embernek egy olyan ismerőse, akinek volt cd írója és ilyen pár száz forintokért irogatták a lemezeket.Mégis úgy terjedt mindegyik játék mint egy vírus. A mai játékoknál 1-2 kivételtől eltekintve ez szerintem elképzelhetetlen lenne.

Új hozzászólás Aktív témák