Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sz.balazs.95

    veterán

    válasz BlackPriest #194 üzenetére

    Épp a mai Metropolban volt cikk a mobilokról, és ott a kérdezettek körében magasan a Samsung vezetett. (sajnos)
    Szóval működik ez a dolog.

    Nem az az érdekes, hogy egy-egy egyénre hogy hat a reklám (pl. nekem eszem ágában sincs bármiből is Samut venni, sőt, igyekszem a környezetemben élőket is lebeszélni róla), hanem ami lényeges, hogy tömegekre hogy hat, az eredmény meg látható...

    [ Szerkesztve ]

    Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

  • BonFire

    veterán

    válasz BlackPriest #194 üzenetére

    No offense, de nagyot csodálkoznál, ha kissé jobban elmerülnél a témában! Persze, a jelenlévők mindig kivételek, ők okosak és tudatos vásárlók és estébé. Aztán rendre kiderül, hogy azok, akik a legcsalhatatlanabbnak tartják magukat, azokat a legkönnyebb bepalizni.

    Miért vettél Lenovo telefont? Miért nem egy sosem hallott márkát? ;) Na, ugye, hogy működik! Bár Lenovo telefon reklám tényleg csak szórványosan fordul elő, azért a cég már kellőképpen megalapozta a hírnevét egyéb ipari szegmensekben, hogy mást ne említsek, a laptopok között egészen jó neve van. Ezek után majdnem mindegy, hogy mit dob a piacra, venni fogják. Ahogyan a Harley Davidson is piacra dob arcszeszt és dezodort, holott nem a kozmetikai iparban vetették meg a lábukat, és attól, hogy jó motort tudnak gyártani, nem biztos, hogy ez igaz az illatszerre is! Ennek ellenére mégis veszik az arcszeszüket, mert a márkanév eggyé vált a „macsóság” szimbólumával (ahogyan a Playboy esetében is, amely eredetileg csak magazin volt!), ezért kelendő az illatszerük is. Nem azért, mert jó szagú. Hanem azért, mert Harley Davidson.

    A marketing egy szakma. Mindenkire hat. Többé vagy kevésbé, de hat. Van ezerféle trükk, amivel meg tudják fogni az embert. Az egyik erre csap le, a másik arra. A marketingesnek egyetlen dolgot kell tudnia: hogy te mit szeretnél. És úgy fogja tálalni neked, hogy ellenállhatatlan legyen számodra. Aztán ha az ezer jól bevált módszer egyike sem hatna, akkor be fog vetni egy ezeregyediket.

    Egyet tehetsz mint fogyasztó. Ha tisztában vagy vele, hogy milyen manipulációs módszerek léteznek, akkor azokat felismerve valóban tudatosabb vásárló lehetsz, ami azt jelenti, hogy nem fognak tudni dróton rángatni 100, csak az esetek 50%-ában. ;)

    [ Szerkesztve ]

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák