Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferk

    senior tag

    válasz Nagya21 #12185 üzenetére

    Csak nem hasonló típusú géped van csak még hiba nélküli? ;)

  • gjohnny

    tag

    válasz Nagya21 #12185 üzenetére

    Szia,
    Na most jutottam odáig, hogy írjak. Pár napja volt a szerelő. Mondtam neki, hogy időnként pörgeti a dobot, de általában nem. Leszedte a hátulját, közben mondta, hogy egy teljesen új gépnek nem lenne szabad ilyet produkálnia. Az ékszíj rendben volt. Kiszedte alul az inverter motor elektronikát és megigazgatta a kábeleket hátha nem csatlakozik valami rendesen. Azt mondta újonnan a kábeleknek se lehetnek elvileg megtörve, max később a rázkódástól. Azt viszont elég gondterhelten néztem, hogy az elektronika kivételét nem eldöntve az aljánál csinálta, hanem a hátuljánál feszegette ki arrébb nyomva a dolgokat. Visszaszerelés után kicsit tesztelgette, forgott a dob. Elment, és mondta teszteljem én is. Nekem is forgott, majd kis mozgatás után megint nem. Gyorsan hívtam a szervizt, elmondtam mi van. Mondta a hölgy hívja a szerelőt, hogy még ne zárja a munkalapot. Nemsokára hívott a szerelő, hogy sajnos akkor rendelnie kell alkatrészt, ami kb. 1 hét múlva fog megjönni, viszont rendel minden elektronikát hozzá, mert nem tudható mivel van gond. A szervizt kérdeztem, hogy nincs-e valami gyorsabb megoldás, mert van egy új gépem, és mire megjön a rendelt alkatrész már 2-3 hét fog eltelni mióta nem tudok mosni vele. Miért nincs legalább egy alkatrész mindenből. Mondtam neki, hogy a Dell a monitoroknál azt csinálja, hogy küldenek hiba esetén egy újat/működőt, és ha pár nem teszt után azt mondom maradhat, utána elviszik a régi rosszat, így nagyon kevés kiesés van. Azt mondta nincs magyarországi raktár, így nincs alkatrész sem csak egy nagy cseh raktárban. A szervizt is egy megbízott xy kft csinálja. Kérdeztem, hogy nem lehet-e kicserélni. Nem, csak 3 sikertelen javítás után lehet cserét kérni. A szerelő azt is mondta, hogy most szabadságolások is vannak, így 2 ember van egész Pestre, 2 ember pedig egész Budára MINDEN Electrolux gépre (hűtő, mosogató, mosógép stb.). Azért ez elég komoly, emiatt van, hogy csak bejelentés után 1 hétre jönnek ki. Az első hívásnál a bejelentéskor a szervizes hölgy még azt mondta kb. 2-3 nap lesz mire kijönnek, utána meg adott egy 1 hét múlvai időpontot. Most az van, hogy várom a jelentkezésüket.

Új hozzászólás Aktív témák