Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
tatu90
csendes tag
válasz Hujikolp #451 üzenetére
Köszi, azt megtaláltam én is, viszont nekem ott csak olyan van, hogy vagy egyik, vagy másik. Olyan opció nincs - mint a beállítások->SIM kártyák->hívásokban - hogy "Mindig kérdezzen rá".
Viszont közben rájöttem, hogy az SMS appban mielőtt el kezdem írni az üzenetet, akkor a küldés gomb helyett egy kártya választó gomb van, ott ki lehet választani, hogy melyikről szeretném küldeni.
-
tatu90
csendes tag
Nektek nem panaszkodott még a másik hívófél, hogy visszahallja magát? Nekem tegnap és ma is egy-egy ember jelezte eme problémát.
Illetve még egy kérdés. Rootoltan, hogy viselkedi az OS az OTA update-ekkel? (Esetleg, ha van valakinek tapasztalata O+2-vel légyszi írja már meg... ellentétes infokat olvastam ezzel kapcsolatban) Ha OTA-n nem megy akkor van rá valamilyen mód, hogy unroot nélkül felvarázsoljuk?
[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
Leteszteltem, valóban ha letakarom a kamera felett található mikrofont, akkor produkálja a visszhangzást a kicsike. Valahogy nekem pont úgy esik kézre, hogy a mutatóujjam arrafelé pihen.
Valamint egy újabb issue-t találtam. Az akkumulátor használat részletezésnél a WiFi-t állandóan aktívnak jelzi, akkor is ha ki van kapcsolva. Előző telefonomon a Viber wifi alvó szabálya okozott hasonló problémát, itt annak kikapcsolása nem oldotta meg a problémát. Kikapcsoltam a globális beállításokban is az alvó állapotban bekapcsolva maradás opciót, illetve a helyadatoknál is a wifi-s rásegítést, de egyik sem segített a dolgon. Ugyanakkor az akkuhasználat elenyésző részét teszi ki a wifi a részletező szerint. Lehet csak bugosan jelzi? Esetleg valakinek valami ötlet, hogy mi okozhatja?
-
tatu90
csendes tag
Én ezt az alkalmazást néztem a OnePlus fórumán, ami elméletileg a normál - rezgés - néma üzemmódok közötti váltás lehetőségét hivatott megvalósítani. Egyelőre tesztelni még nem volt időm, de majd jelentkezem az eredménnyel.
-
tatu90
csendes tag
válasz pampika #4354 üzenetére
Köszi, délután én is felteszem akkor. Az értesítési led normál hangprofilban sem működik, vagy csak a rezgő/néma módban?
Örömteli, hogy tényleg így figyelnek a user visszajelzésekre és folyamatosan foltozgatják az előbukkanó bugokat, sokáig tartsák meg eme jó szokásukat. Estére remélem lesz már TWRP-ből flashelhető verziója, aztán akkor pattintom is fel.
-
tatu90
csendes tag
válasz Bigemperor #4563 üzenetére
Saját alkalmazások és játékok menüpont alatt az Összes fülön megtalálod.
-
tatu90
csendes tag
Én is tegnap este tettem fel. Mára az általad említett színes foltok eltűntek róla, viszont egy szösz sajna nekem is alá ment és hihetetlenül idegesített, úgyhogy reggel felszedtem. (mondjuk pont a szélén volt szerencsére, úgyhogy csak ott kellett)
Vizes kézzel óvatosan felszedtem, kiszedtem a szöszt csöpögtettem alá pár csepp vizet és visszasimítottam, egyelőre úgy tűnik, hogy minden probléma nélkül (megnyúlás, újabb szöszök alákerülése) megúsztam a mutatványt.
-
tatu90
csendes tag
Az UltimateShield oldalán, ha jól emlékszem azt olvastam, hogy akárhányszor újra lehet tenni, de szerintem én nem mernék nekiállni, hacsaknem annyira rosszul sikerült, hogy nem tudok együtt élni vele.
Egyébként nekem a saját "papírjáról" is viszonylag nehezen jött le a fólia, tartottam is tőle, hogy megnyúlt, de szerencsére nem. Szerintem, ha óvatosan szeded le a kijelzőről, akkor a nyúlással nem lehet probléma.
Ha rendes üveg alatt a full covert érted, akkor csak a színezett keretű, csak a szélén ragadós üvegek vannak, ami kicsit bele is lóg a kijelzőbe (legalábbis nekem), illetve olajszerű foltozódás tapasztalható vele a nem tapadó részeken. A többi üveg a kijelző szélééig sem ér el, az előlap adottságai miatt.
[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
Hát srácok, azt hiszem meglesz az első élményem a OnePlus supportjáról...
A helyzet a következő: délben még vígan telefonálgattam semmi problémám nem volt, viszont az imént amikor hívtak a beszédhangszóróm maximum hangerőn is annyira halk és erőtlen (máshogy nem tudom megfogalmazni, ilyen zörgő hangja van) volt, hogy alig hallottam. A két időpont között asztalon és a kezemben volt csak a telefon...
CM volt rajta, mondom futok egy kört és vissza clean flashelem a gyári romot, de azzal is ugyanez a helyzet, ráadásul a flashelés során olyan forró lett a telefon, mint még szerintem soha. Pluszban mivel a 3.2.2-es verzió volt csak meg, megpróbáltam OTA frissíteni, de a telefon újraindulása után Installation faileddel elhasal...
Valaki hasonló tapasztalat? (gondolom nem) Nyithatom az RMA-t?
-
tatu90
csendes tag
Garanciális javítás lett a dologból...Gondoltam, leírom az RMA nyitással, supporttal, szállítással, javítással kapcsolatos tapasztalataimat...
Röviden:
OnePlus support reakcióideje: mindig gyorsan és készségesen válaszoltak 10/10
Kapott információk a folyamatról: meggyőződésem, hogy semmi info-m nem lenne a folyamatról, ha nem érdeklődök és a folyamatos kérdezősködés ellenére sem tudtam meg sokat... 0/10
Javítási procedúra sebessége: 26 nap szállítással 7/10
Szállítás UPS-el: katasztrófa, őskáosz, +12 ősz hajszál 1/10Hosszabban: (OFF-olom, mert kicsit hosszú lett, sry)
szeptember. 14. este 0. nap
Nyitottam egy ticketet a OnePlus oldalán keresztül, elsírtam a bánatomat nekik. Legnagyobb meglepetésemre kb. 1 órán belül megjött a válasz, hogy sajnálják, hogy mi van, nyissak egy RMA-t. Még aznap este megnyitottam a Service requestet, abban is leírtam röviden a problémát, csatoltam képet a telóról (bár nem külsérelmi hibás volt, ennek ellenére érdemes feltölteni képet, mert ha rosszabb állapotban érkezik vissza a telefonod a szervízből, mint ahogy elküldted, ez az egyetlen bizonyíték, amely segíthet ennek bizonyításában). Szintén nagyon hamar jött a válasz, hogy örülnek, hogy sikerült megnyitnom az RMA-t, amit az RMA approving team elbírál, majd ha ez megtörtént, jelentkeznek az eredménnyel.szeptember. 15. 1. nap
Jött a levél a supporttól, hogy pozitívan bírálták el az RMA requestemet, csekkoljam az email fiókomat, elintézték a szállítást, elküldik a szállítási cimkét, dobozoljam be a telefont és 2 munkanapon belül jönni fog a futár érte. Valóban meg is jött a levél a szervíztől, leírva benne szépen az instukciókkal, illetve a beígért shipping labellel. Mondom király, megy ez, mint a karikacsapás...szeptember. 16-19. 2-5. nap
Na akkor várjuk a futárt (UPS), de csak nem akar jönni.szeptember. 20. 6. nap
Ráírtam a OnePlus supportra, hogy mizu, előfordulhat, hogy a futár nem jön meg 2 napon belül? A válasz ismét 1 órán belül megérkezett, hogy nem normális, hogy még nem jött, úgyhogy legyen kedves felhívni őket, hogy mikor szándékoznak jönni, és jelezzek vissza, hogy ha átvették tőlem a csomagot. UPS ügyfélszolgálat tárcsázva, shipping nr. bediktálva, ügyfélszolgálatos lányka mondja, hogy igen látja, hogy itt van ez a csomag, mikor jöjjenek érte? Really?! Úgy tűnik, hogy ha nem hívom fel őket, akkor sose jöttek volna ki a csomagért... Lebeszéltem a hölggyel, hogy akkor ma jöjjenek ki érte, és valóban délután át is vette a futár tőle a pakkot. Első nehézség megugorva!szeptember. 21. 7. nap
OnePlus supportnak jelezve, hogy átadtam a csomagot a futárnak előző nap, és a tracking nr. alapján már Németországban (német szervíz javította a készüléket) van a csomag. (UPS Express Saver szolgáltatással garantált 1 napos szállítás EU-n belül - erre még visszatérünk) és egyben megkérdeztem tőlük, hogy mikorra várható a telefonom vissza. A már szokásosnak mondható gyors reakció, hogy örülnek, hogy sikerült kijuttatni a csomagot és, hogy szállítással együtt 7-10 munkanapon belül jön vissza a készülék, ha bármi fejlemény van azonnal értesítenek. Szuper, már nem kell sokat várni akkor...szeptember 25. 11. nap
Levél a supportnak, hogy mi a helyzet, megérkezett 22-én a szervízbe a cuccos, haladt már valamit a javítás?szeptember 26. 12. nap
Jött a már annyira nem gyors válasz (bár az egy napos reakció is simán vállalható), hogy igen megérkezett, kivizsgálás alatt van, ha megvan a kivizsgálás eredménye, jelentkeznek. Kezdek gyanakodni, hogy mégsem lesz egy olyan gyors, mint beígérték...
Közben találtam egy linket, ahol követhető a javítás állapota - a OnePlus support nem adta meg nekem ezt az elérhetőséget. ( itt )október 3. 19. nap
Reggel egy kicsit morcosabb levél a supportnak, hogy van-e már valami fejlemény. Délután érkezett a válasz, hogy nagyon sajnálják a dolgot, még mindig kivizsgálás alatt van a készülék, de ha bármi előrelépés történik az ügyben, azonnal értesítenek.október 4. 20. nap
A javítás követési oldalon végre változott a státusz, méghozzá repair finishedre, és már a UPS-es tracking nr. is elérhető. Juhéé, a héten visszakerül a telefonom. (Természetesen a OnePlus support-tól még mindig semmi visszajezés)október 5. 21. nap
A csomag a nürnbergi UPS raktárban van. Gyors fejszámolással az jött, ki, hogy akkor másnap már meg is érkezik hozzám a telefon. Ezaz, már csak 1-t kell aludni...október 6. 22. nap
Ahogy számítottam az ütemezett szállítási idő a mai nap, király. Eltelt szépen a nap és csak nem akart megjönni a csomag, ránéztem a tracking nr.-re és láttam, hogy fennakadás történt, a címzettet nem sikerült megtalálni. Telefon UPS-es ügyfélszolgálatra, hogy engem aztán senki nem is keresett, úgyhogy nem csoda, hogy nem találtak meg, kiderült, hogy nem volt telefonszámom megadva, ez lehet a gond. Telefonszám megadva, holnap újra próbálkoznak, 16 óra előtt jönnek, szuper.október 7. 23. nap
Péntek van fél4, mennék haza munkából, de csak nem jön a csomag, na mindegy várjunk még egy kicsit... Elmúlik 4 óra is, hívjuk fel a UPS-t. Ügyfélszolgálatos hölgy mondja, hogy nyugalom, jönni fog 5-ig, rákérdeztem, hogy tuti-e, ő mondta, hogy persze, no para.
17:30 - tracking nr. átvált a szállítás alattból, fennakadás történt - kiszállítás 1 nappal elhalasztvára. Hát kicsit felment bennem a pumpa, UPS hívása, ügyfélszolgálatos néni hebeg-habog, hogy ő nem érti, de nagyon sajnálja, ők sajnos nem tudnak beszélni a futárral, sem számot adni hozzá, de ma már nem fog jönni a csomag. Mondom oké, akkor legyenek szívesek hétfőn legkésőbb délig kiszállítani. (Ahogy említettem expressz szolgáltatás... garantált 1 napos kézbesítéssel... köszönöm szépen)október 10. 26. nap
Dél elmúlt, a pakk sehol... mondom mindegy, várjunk még... 15 óra elmúlt, még mindig sehol senki... és akkor fél 4 körül csörög a telefonom, hogy itt egy futár és engem keres. Csomag átvéve, kibontva és a telefon újra 100%osan funkcionál. Öröm és bódottá.kis mellékzönge:
október 12. 28. nap
Még mindig várom a OnePlus-tól az update-t a javítás státuszát illetően...[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
-
tatu90
csendes tag
válasz vitezlejszlo #11770 üzenetére
Vigyázzatok a frissítéssel, mert a OnePlus fórumon írtak alapján, ha van SIM PIN beállítva a kártyákon, akkor a boot után villogni kezd a képernyő és nem lehet megadni a PIN-t.
Edit: ha angol nyelven használod a készüléket, elvben nem jön elő.
(#11772) emmm: ez a 3.5.4 a Community Build, egy teljesen másik szálon fut a történet a normál buildtől. Sideloaddal, vagy recovery-ből tudod csak telepíteni a készülékre 3.2.7-ről.Bocsi, ez már meg lett válaszolva korábban...[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
Más ROM-okon gyorsabb volt.
Furcsa a jelenség, a mérés elején felugrik relatív magasra (20-30Mbit), viszont egy pillanat alatt visszaesik erre a 6Mbit körüli értékre. Visszavettem H+-ra, konkrétan az gyorsabb volt, mint a 4G+.BTW, Telenoros vagyok. Valaki, aki Telenoros és feldobta a Nougatot nyomna egy tesztet?
Más: Írtátok páran korábban, hogy dobálja a dm verity-s hibaüzenetet. Nekem is... Ti TWRP-ből, vagy default recovery-ből flasheltétek?
[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
válasz pampika #15741 üzenetére
Furcsa a helyzet. Kollégákat körbekérdeztem, egyiknek Mi5-ön CM 14.1 alól hasonló számokat produkált, egy másiknak Nexus 5X alól 7.1-es Androiddal szintén, ekkor arra gondoltunk, hogy lehet, hogy a céges mobilnet tud ennyit hiába LTE... Aztán kipróbálta egy harmadik kolléga 6.0.1-es droidon, neki normális (120/40? kb..) sebességet produkál a mobiladat... Így maradt a Nougat, de mivel nektek meg úgy is jó a sebesség, így egyelőre passz..
-
tatu90
csendes tag
Egy kis ajanlo.
Ugyan tokban hordom a telom, de az utobbi idoben eszrevettem, hogy a hatlapon 1-2 aprobb potty (benyomodas) jelent meg rajta. Gondolom a tok es a keszulek koze beszorulo porszemek jovoltabol. Ezert ugy dontottem, hogy rendelek ra egy ilyen skint.
Nemreg erkezett meg, ma feltettem ra es az elso benyomasok eleg jok. Szerintem kinezetre is jo, valamint az anyaga sem csuszos. Igaz ezentul sem fogom tok nelkul hordani, de remelhetoleg a telo hazat vedeni fogja a tovabbi serulesektol. Ugyanakkor annak is ajanlanam, aki tok nelkul hordja, mert esztetikailag is rendben van, 1-1.5 dolcsi pedig nem penz erte.
Kepet sajna nem tudok feltenni rola, mert most nincs nalam masik eszkoz, amivel fotozni tudnek, de az alis linken lathatoak rola vasarloi fotok.
A szallitasi ido kicsit tobb, mint egy honap volt, de hozza tartozik, hogy 11.11 utan es karacsony elott rendeltem, ugyhogy az is turheto.
[ Szerkesztve ]
-
tatu90
csendes tag
válasz metal01 #18616 üzenetére
En az UltimateShield foliajat hasznalom lassan fel eve tokeletes megelegedessel. Teljesen fed, nem jon fel, eleg strapabiro. (Bar egy kisebb karc keletkezett mar rajta, de nem feltuno.) Valamint par hete talalkoztam a BestSkinsEver foliaval, ami ranezesre nagyon hasonlonak tunik, viszont van matt kivitelben is, igy ha most rendelnek, valoszinuleg ez utobbi mellett tennem le a voksom.
-
-
tatu90
csendes tag
válasz Macika66 #20326 üzenetére
En nyitottam egy support ticketet, a problemamrol, ahol par oran belul valaszoltak. Leirtak h nagyon sajnaljak blabla, nyissak egy service requestet, megnyitottam, a support ticketben elkuldtem a szamat es onnantol kezdve abban a ticketben tartottam veluk a kapcsolatot. Megjott 1-2 napon belul a mail is a szerviztol a szallitasi cimkevel es az instrukciokkal.
Viszont a futart hiaba vartam, annak ellenere h azt mondtak h jon 2 napon belul, nekem kellett a upsre racsorognom h mikor lennenek vegre hajlandoak elvinni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen