-
GAMEPOD.hu
Lumia 930 összefoglaló - kérdés előtt olvasd át!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeneralCube
tag
válasz zazira2 #5857 üzenetére
gondoltam én is rá de erre van kötve a biztosításom ami imei alapján van
de amugy mi ez hogy dobálják kifele a 930-akat 800-asok helyett tul sok van belőle vagy mi?
bemegyek egy szervizbe és körbejárom a garanciáztatás kérdést..de egy évvel már szerintem simán eladható..sok gsm bolt is ugy adja ráadásul ez a t-s ez nem sufniszervizárat nem tudsz mondani rá kb? irányárat amiért hirdethetem?
-
ZavaBalazs
őstag
válasz zazira2 #5967 üzenetére
korrekt, jobb benne a telefon fogása, elsőre fura lehet a gombokhoz való hozzáférés, mert a hátlap felől ki van vágva rendesen a pereme, a kijelző felől viszont nincs, ot egybefüggően végigfut, úgyhogy kicsit féloldalas. meg lehet szokni, első napokban még azon gondolkodtam, hogy kivagdosom magamnak rendesen a gomboknál, annyira idegelt, most már nincsenek ilyen gyarló gondolataim.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
DaveJr
őstag
válasz zazira2 #16098 üzenetére
Melyik Care-be vitted be? Vagy hol adtad le?
Amúgy simán lehetne hivatkozni az interneten is nyílvánosan elérhető gyártói korlátozott garancia erre a részére:
"Jelen jótállás nem érvényesíthető:
1. A Hatókörbe tartozó országokon kívül;
2. Ha az Ön által vásárolt Terméket vagy azt a szoftvert, amelyen a Termék fut (i) a Gyártó engedélye nélkül felnyitották, átalakították vagy megjavították, vagy (ii) nem engedélyezett alkatrészeket felhasználva javították;
3. Ha az Ön által vásárolt Termék sorozatszámát, a mobiltelefon-alkatrész dátumkódját vagy az IMEI számot eltávolították, kitörölték, megrongálták, megváltoztatták, vagy ezek bármilyen módon olvashatatlanná váltak;
4. Ha Ön nem telepítette Termékére a legújabb, nyilvánosan elérhető szoftverfrissítéseket az azok kibocsátásától számított ésszerű határidőn belül; vagy
5. Ha Ön nem adja hozzájárulását ahhoz, hogy a Termék javítás és vizsgálat céljából a Gyártó birtokába kerüljön.
Amennyiben a Termék vagy a szervizelést igénylő probléma nem tartozik a jelen Jótállásban foglalt feltételek hatálya alá, a Gyártó fenntartja a jogot, hogy felszámolja Önnek a Termék javításának vagy kicserélésének költségeit, továbbá a kezelési díjat."
Itt egy szóval sem említik hogy a külsérelmi nyom a jótállás elvesztését eredményezi. Fentebb benne vagy, hogy arra nem terjed ki, tehát ha megkarcoltad nem kérheted a garanciás javítást arra hivatkozva.
Ezt azért érdemes lenne már az elején bemondani a srácoknak mikor leadja az ember.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
correctman
tag
válasz zazira2 #16098 üzenetére
Tehát leejtetted de nem zavart mert működött minden. Most lehalt valami és nem javítják mert sérült a telefonod. Konklúzió, soha többet Nokia és g***i Microsoft. Persze a sérülés az csak esztétikai hiba és a kistündér rakta rá az egyik éjszaka meg amúgy is a szervizesek nem értenek hozzá. Értem...
-
jeni
félisten
válasz zazira2 #16123 üzenetére
Életlen a kép.
Lehet erre játszanak hátha feladod és megspórolsz nekik csomó pénzt.Hivatkozz mindenre,
fogyasztóvédelem,Hírközlési felügyelet,Békéltetőtestület ha mégse akarják megjavítani,
és végül mégis kijavítják majd neked ha belátják nem adod fel.CsonkaImo
A keretről lekopik a festék az a GYÁRTÓ SARA!!!!
Azt kell bizonyítani zazira2 részéről,hogy az nincs összefüggésben azzal,hogy nincs LCD működés vagy részben működik (csíkozás ,foltosodás, vibrálást,stb...)[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz zazira2 #16130 üzenetére
Még is ki dönti el, hogy visszadobják vagy megcsinálják? Mert egy általuk elismert hibát bármivel visszadobni, szánalmas
Normális telefont kéne kiadni a kezükből és nem lennének javítási gondok, mert elhiszem hogy szarul esik kicserélni egy komplett kijelzőt
Retek banda
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Seangaijin
senior tag
válasz zazira2 #16461 üzenetére
Szerintem minden márkánál megvan ez. Van nálunk Sony, Samsung és mindegyiknek vmi szervizes baja lett 1 év után. Ma már senki nem gyárt minőséget, 6 havonta jön egy új modell, összedobják őket és ennyi. Fogyasztói társadalomban ha minden örökké tartana behalna a piac.
YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel
-
tomboy0013
veterán
válasz zazira2 #16461 üzenetére
Ez bármelyik gyártónál megeshet. Ez nem gagyiság, fogyasztói társadalomnak hívják. Nekem is szervízben csücsül a telefonom, de ettől függetlenül nem vagyok sem ideges, sem csalódott. Egyszerűen ilyen világban élünk. Sok telefonnak vannak széria hibái nem csak a Nokiáknak. Ott van a G3, 1 közeli barátomnak van és szétrepedt fent és lent is a műanyag anyagfeszültség miatt, neki is van egy ilyen barátja, a szervizben mondták, hogy előfordult már jónéhány telefonnal mert széria hiba. Ott az IPhone 6, az is hajlott már meg nem egy ismerősömnek, nem a plus hanem a sima. Szerintem tudna mindenki sorolni 1-1 ilyen esetet. Ezt el kell fogadni, van rá garancia és azon belül javítják akkor nincs gond. Ha meg elhúzódik a javítás rá kell kérdezni, vagy várni türelmesen. Biztos van oka a dolognak.
-
tomboy0013
veterán
válasz zazira2 #16581 üzenetére
Nekem sem szóltak még a T-ből, lassan 2 hete csücsül bent. Mondjuk 15 napot mondtak. Ha addig nem küldik ami jövő hét kedd lesz akkor bemegyek és nem jövök el még valahogy el nem érik a szervízt. Nem tudom mi tarthat eddig egy mikrofon cserén. Lehet nincs kapacitás a sok 930 javításra
[ Szerkesztve ]
-
busman_
tag
-
DaveJr
őstag
válasz zazira2 #16645 üzenetére
Akkor ennyi erővel soha többé fogyasztási cikket. Samsunggal is jártam már úgy, hogy hetekig ültek a telefonon.
Tudom, hogy nem vígasztal de ez bármelyik szervízzel előforduhat.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
busman_
tag
válasz zazira2 #16748 üzenetére
Nekem "új" az 1. napon volt aztán 1 nap múlva már javítás alatt. Mi volt a hiba?
Én sajnos nagy tapasztalattal rendelkezem nokia/ms szervizeltetés terén. Volt már náluk 6 hetet is telefonon, időközben már a békéltető testülethez is fordultam.Javaslom egyébként ha valami nagyobb hiba orvosolása van folyamatban akkor egy cseretelefont vegyetek. 30-40ért már használható lumiákat kapni, aztán legfeljebb eladod és még keresel is rajta. Kiszámíthatatlan a szervíz. (De cserébe 2 éve garit kapsz ami ritka)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone SE2 2020 128GB gyári független Product Red 100%, hibátlan új akku!
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 90%
- IPhone 14 Pro max 256GB gyári független akku 100% 2024.07.14. Apple garancia!
- IPhone 12 64GB gyári független 100% hibátlan 2024.12. 26. Apple garancia
- 2 HETES!!! Apple iPhone 15 PRO 128GB White Titan
- samsung fold 3 garanciális 12/256gb
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Akku állapota:98%,Dobozával,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB,Újszerű,Akku állapota:92%,Dobozával,1 év garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB,Átlagos,Töltővel,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 128GB,Újszerű,Dobozával,1 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest