Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz davidsone #20 üzenetére
Repetitív az unalomig ismétlődő játékmechanizmusoktól lesz. Az Assassins's Creed és a Far Cry játékok ugyanazokat a játékmechanizmusokatt használják már jó ideje, ezt az Ubi sem tagadja.
A Far Cryban ez így néz ki: lődd le az állatot, nyúzd meg, kraftolj, foglalj területet/rádiótornyot/akármit (ide be lehet helyettesíteni bármit, attól függően hogy melyik játékról van szó), védd meg a területet, csapj össze az őrjáratokkal, repülj/ússz/szaladj/autókázz egy teljesen statikus sandbox világban. Ez várhatóan most sem lesz másképpen. -
Fitzgerald
veterán
válasz davidsone #26 üzenetére
De, annyiban hogy ez is nyílt világú TPS, meg azok is. Itt is küldetéseket veszel fel adott helyeken, meg az előző játékokban is.
Kb. ennyi.
A GTA 3 legnagyobb újdonsága a 3D-s világ volt. A VC behozta a motorokat a játékmenetbe, és a property vásárlás lehetőségét. A SA-ban sokszorosára nőtt a térkép, mehjelentek a Sims-szerű RPG elemek, a területszerzés. A IV-nél kilógott a lóláb, az sok szempontból visszalépés volt a SA-hoz képest.
Az V-nek viszont sikerült összegyúrnia minden jó dolgot az előző játékokból, és megfejelni az egészet még egy rakás újdonsággal. Ha csak tőzsdézni akarsz, megteheted. Ha ingatlanokat szeretnél vásárolni/managelni, az azokhoz kacsolódó küldetéseket csinálni, megteheted. Millió féle ruhát, kiegészítőt vásárolhatsz, tetováltathatsz, kutyát sétáltathatsz, moziba mehetsz, búvárkodhatsz, sorolhatnám reggelig.A másik fontos dolog pedig az, hogy milyen a tálalás.
Az hogy mennyire immerzív maga a játék, milyen a map/level design, a quest design. Az hogy még a légyfing is le van animálva, elképesztő mennyiségű, kiváló minőségű szinkronhang lett felvéve hozzá. Ez egy élő világ. Mindenki teszi a dolgát, éli az életét. Nagyon-nagyon sok órát tettem bele, de még ma is rengeteg olyan telefonbeszélgetést kapok el az utcán, amit előtte sosem hallottam. Az NPC-k millióféle módon képesek reagálni a történésekre, különféle eseményekre.Ehhez képest egy Far Cry, AC, Watch Dogs, vagy bármelyik említett játék esetében sokszor érzem azt egy-egy helyre érve vagy éppen egy küldetést teljesítve, hogy na, itt elfogyott a kreativitás, a munkakedv. Copy/paste módszerrel lett összerakva az egész, nincs lelke.
Meetingen a project lead közölte, hogy "akkor tegyünk bele még ennyit ebből, meg még annyit abból. Meg egy homokos achievement rendszert."
Ők meg beletették.
Óriási különbségekről van szó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen