Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz davidsone #20 üzenetére

    Repetitív az unalomig ismétlődő játékmechanizmusoktól lesz. Az Assassins's Creed és a Far Cry játékok ugyanazokat a játékmechanizmusokatt használják már jó ideje, ezt az Ubi sem tagadja.
    A Far Cryban ez így néz ki: lődd le az állatot, nyúzd meg, kraftolj, foglalj területet/rádiótornyot/akármit (ide be lehet helyettesíteni bármit, attól függően hogy melyik játékról van szó), védd meg a területet, csapj össze az őrjáratokkal, repülj/ússz/szaladj/autókázz egy teljesen statikus sandbox világban. Ez várhatóan most sem lesz másképpen.

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz davidsone #22 üzenetére

    lol nem az a baj hogy minden "valamilyen rendszer köré épül", hanem az hogy már az ikszedik cím épül ugyanarra a dögunalmas rendszerre. Látom csak a lényeg nem akar átmenni.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz davidsone #26 üzenetére

    De, annyiban hogy ez is nyílt világú TPS, meg azok is. Itt is küldetéseket veszel fel adott helyeken, meg az előző játékokban is.
    Kb. ennyi.
    A GTA 3 legnagyobb újdonsága a 3D-s világ volt. A VC behozta a motorokat a játékmenetbe, és a property vásárlás lehetőségét. A SA-ban sokszorosára nőtt a térkép, mehjelentek a Sims-szerű RPG elemek, a területszerzés. A IV-nél kilógott a lóláb, az sok szempontból visszalépés volt a SA-hoz képest.
    Az V-nek viszont sikerült összegyúrnia minden jó dolgot az előző játékokból, és megfejelni az egészet még egy rakás újdonsággal. Ha csak tőzsdézni akarsz, megteheted. Ha ingatlanokat szeretnél vásárolni/managelni, az azokhoz kacsolódó küldetéseket csinálni, megteheted. Millió féle ruhát, kiegészítőt vásárolhatsz, tetováltathatsz, kutyát sétáltathatsz, moziba mehetsz, búvárkodhatsz, sorolhatnám reggelig.

    A másik fontos dolog pedig az, hogy milyen a tálalás.
    Az hogy mennyire immerzív maga a játék, milyen a map/level design, a quest design. Az hogy még a légyfing is le van animálva, elképesztő mennyiségű, kiváló minőségű szinkronhang lett felvéve hozzá. Ez egy élő világ. Mindenki teszi a dolgát, éli az életét. Nagyon-nagyon sok órát tettem bele, de még ma is rengeteg olyan telefonbeszélgetést kapok el az utcán, amit előtte sosem hallottam. Az NPC-k millióféle módon képesek reagálni a történésekre, különféle eseményekre.

    Ehhez képest egy Far Cry, AC, Watch Dogs, vagy bármelyik említett játék esetében sokszor érzem azt egy-egy helyre érve vagy éppen egy küldetést teljesítve, hogy na, itt elfogyott a kreativitás, a munkakedv. Copy/paste módszerrel lett összerakva az egész, nincs lelke.
    Meetingen a project lead közölte, hogy "akkor tegyünk bele még ennyit ebből, meg még annyit abból. Meg egy homokos achievement rendszert."
    Ők meg beletették.
    Óriási különbségekről van szó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák