Új hozzászólás Aktív témák
-
eight
senior tag
Egyrészt az egy api overhead(!) teszt, másrészt meg szintetikus (ráadásul szvsz buggos is, legalább is minimum kérdéses mikor mekkora framebufferrel dolgozik) (elnézést hogy nem tudom mindennek a magyar megfelelőjét, kicsit szégyellem mert nagyon szeretem a nyelvünket, de nem szoktam lefordítgatni ezeket, és talán nem is szükséges egy szakmai oldalon).
Ha tippelnem kéne, akkor a dx12 kb. olyasmi lesz játékokban mint a bf4+mantle volt (persze azért jobb/erősebb hatású mivel a fejlesztői technikák is fejlődnek meg már eleve úgy fogják felépíteni), azaz APUknál meg Xbone szintű PC-knél segíteni fog sokat, de amint felmész "high"-ba vagy "ultra"-ba (és ugyebár a PC-t szerető embereknek nem kell elmagyaráznom miért is szeretjük mi aztatot olyan nagyon ) ott már kb. csak az fog számítani hogy mit bír a GPU.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Nem. Azt látod, hogy az API overheadje egy jobb CPU-nak kisebb. Csakhogy ha a rajzolási parancsok száma a GPU egyéb terhelése miatt amúgy sem éri el a limitet, akkor nem kevés az adott CPU. Márpedig az óriási overheades DX11-ben eddig is általában GPU limit volt, tehát belefért a kért rajzolások száma a limitbe. Most, hogy a limit az égbe emelkedett, nem történik semmi csak még kevesebb CPU fog limiten futni. Ennyi. Nem kell ebbe túl sokat belelátni. Nem fognak a DX12 játékok hirtelen 4-8-16x nagyobb fps-t produkálni egy csapásra. Aki ilyenekkel álmodik, annak kellemetlen lesz az ébredés.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
eight
senior tag
schawo fórumtárs már elmondta mit értettél félre (amit köszönök szépen), szóval nem fogom én is leírni még egyszer.
Az ultra vs medium vitára meg csak annyit mondanék, hogy én sem ma kezdtem és emlékszem még azokra az időkre, amikor a 640x480-as felbontástól meg a 16k színtől eldobtunk a hajunkat, szóval megy az a különbség észrevétel " a felhasználok nagy százalékának" is, csak esetleg egy kicsit később mint a lelkes (enthusiast) közönségnekszerk.: de a linkelt tesztben az i3 108fps az i7 meg 115
[ Szerkesztve ]
-
titán
Ugye megvan, hogy egy Titan X tesztjét látod. Majd ha Titan X méretű problémám lesz, akkor nem fogok a GPU limiten aggódni. De a tesztben a Titan X-szel sikerült GPU limiten táncolni még sima fullhádén is, hiszen a 4 magos Haswell 2,5GHz és 4,5GHz között (80%-kal emelt órajelen) nyert 6 kemény százalékot.
Az FX nem ér, az nem CPU, az egy vicc. Az persze, hogy limites, de azért 4GHz-től már képes kihajtani a Titan X-et is.
A Titan X sem árban, sem sem teljesítményben nem egy kategória az FX-szel. Nem normál párosítás, ilyet senki emberfia nem hoz össze éles rendszeren, csak a vicces tesztek kedvéért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az Intelnél a SMT-t is érdemesebb kikapcsolni, mert a legtöbb esetben játékok alatt az sem hoz teljesítményjavulást, de DX12 alatt fog.
Úgy gondolod? Leteszteltem.A teszt első felét pár órával ezelőtt megcsináltam. HT off eredmények: [link]
Bekapcsolt HT-val erre jutottam.
HT on, VGA alapon (1162/2700):A CPU egyébként egy 4.0 GHz-en járó 6 magos, 12 szálas Xeon.
Amit ebből le tudok olvasni, hogy semmi változás. Az API OH nem lesz kisebb az SMT aktiválásával, sőt a mérési hibahatáron belüli mértékkel még gyengébb is lett az eredmény.
Az AMD CPU-k egyik nagy problémája pont ez a modulos felépítés a megosztott erőforrásokkal. Ha legalább le lehetne tiltani a csonka magokat (tehát a modulon belül egy maghoz rendelni az FPU-t, és az árván maradt félmagot letiltani), hasonlóan a HT kikapcsolásához, az lehet, hogy jót tenne az AMD játékok alatt mutatott teljesítményének.
Egyébként de, léteznek játékok, amik ki tudnak használni a 6-8 magot DX11 alatt is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- Napelemhez kapcsolódó épületgépészet
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Társasjáték topic
- Apple asztali gépek
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen