Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
elég népszerű motor mmo játékok körében: aion, archeage, mechwarrior online, entropia universe. sp játékok közül a city interactive liszenszelte a sniper 2. részéhez, de a most kijött enemy frontot is ez hajtja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
laceszgamer
addikt
Picit vicces mondjuk, ha annyira jó lenne az az engine akkor vinnék mint a cukrot, az UE3 is emiatt lett annyira sikeres, mert könnyen kezelhető, emellett szép és kevésbé gépigényes volt. Bár hozzátenném, hogy a szép nem egyenértékű azzal, hogy mekkora texturákat használnak meg hány millió poligonból van ez-az a pályán.
Ha már Crytek. Far Cry valóban jó volt, a maga módján emlékezetes is, nem volt túlbonyolítva de a grafika mellett azért volt egy sajátos hangulata. Crysis 1 és a Warhead meg még játékmenetileg is elment, például egész jól el lehetett szórakozni azzal, hogy milyen stílusban vitte végig az ember vagy akár a fizikáját kihasználva is el lehetett benne hülyéskedni nem kevés időt. Emellett elég nagy volt a szabadság is, szinte tényleg oda lehetett menni ahova az ember kedve tartotta.
Crysis 2 és 3 viszont egyszerűen lélektelen számomra. 2-t megvettem a 3-at pedig VGA-hoz kaptam, mindkettő végigjátszottam alapvetően pozitívan állva hozzájuk, de mikor egy játékban X óra után az jön elő, hogy már csak kiviszem, ha idáig eljutottam, akkor ott számomra gondok vannak. Grafika még a patch után sem volt valami nagy durranás, az egész valahogy kapott egy olyan " műanyag feelinget " az elsőhöz képest. Arról meg felesleges beszélni, hogy mindkettő végig csőben halad jóformán. ( Aztán, hogy a konzolok miatt vagy sem az más kérdés ), történet meg egy Z kategóriás filmbe menne el csak, főleg a 3-é.
Nem szidni akarom, de hazudni sem akarok és számomra ez az igazság, ha annyira maradandót alkottak volna akkor a grafika nélkül is mindenki csak a jót mondaná róla, mert olyan lenne a játékélmény.Aztán, hogy a grafika mellé lehet tartalmat is társítani: Metro 2033, Metro Last Light... csak két példának. Gépigény itt is megvan, de legalább mutatnak úgy mint a Crysis 2-3 és mellette a helyén van a hangulat-történet-játékmenet trió is.
A Crytek többi játékával nem játszottam, de amiket olvasgattam róluk azokkal sincsenek megelégedve se a teszterek se a játékosok. Jó tuti itt is van akiknek nagyon tetszik vagy épp a kedvencük, de nagyon minimális az arány.
Részemről nem nagyon izgat maga a Crytek, hogy mi lesz vele, Cevat meg az ilyen kijelentéseivel: http://gamepod.hu/hir/cevat_yerli_a_grafika_teszi_ki_egy_jatek_sikerenek.html
inkább vicces mint komoly fejlesztő benyomását kelti.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
válasz laceszgamer #52 üzenetére
Ha már Crytek. Far Cry valóban jó volt, a maga módján emlékezetes is, nem volt túlbonyolítva de a grafika mellett azért volt egy sajátos hangulata.
Egyetértek, csupán annyit tennék hozzá, hogy _akkorban_ a Far Cry hatalmasat ütött, játékmenetével és grafikájával is kimagaslott az akkori FPS-ek közül. A Far Cry szerintem az FPS-ek történelmének egy nagy mérföldköve volt.
Crysis 1 és a Warhead meg még játékmenetileg is elment, például egész jól el lehetett szórakozni azzal, hogy milyen stílusban vitte végig az ember vagy akár a fizikáját kihasználva is el lehetett benne hülyéskedni nem kevés időt. Emellett elég nagy volt a szabadság is, szinte tényleg oda lehetett menni ahova az ember kedve tartotta.
ha az elment szót nagyszerűre cseréled akkor egyetértek. Mindazokban a tulajdonságokban amiket pozitívumként felsoroltál egyedülálló volt az akkori FPS-ek között. Ha nem egy akkoriban még nevenincs ráadásul német székhelyű kiadó mint a Crytek hozza ki a játékot, hanem egy nagy amerikai, akkor bizony hatalmas kasszasiker is lett volna.
Crysis 2 és 3 viszont ... mindkettő végigjátszottam alapvetően pozitívan állva hozzájuk, de mikor egy játékban X óra után az jön elő, hogy már csak kiviszem, ha idáig eljutottam, akkor ott számomra gondok vannak. Grafika még a patch után sem volt valami nagy durranás, az egész valahogy kapott egy olyan " műanyag feelinget " az elsőhöz képest.
Lehet megöregedtünk? Régebben teljes napokat, reggeltől estéig el tudtam tölteni egy játékkal. Most már a legjobb játékokkal is 2-3 órás szakaszokban játszom, a végére elfáradok. Kivétel mondjuk egy új Dragon Age: Origins és a Mass Effect lenne. Azzal egyhuzamban végigjátszanék egy napot is..
Arról meg felesleges beszélni, hogy mindkettő végig csőben halad jóformán.
Csak a C2-ről tudok beszélni. Valóban sokkal inkább csőben halad mint a C1/CW, de ez megteremti a lehetőségét a jobb scripetlésnek a folyamatosabb sztorivezetésnek és játékmenetnek. Én úgy gondolom, hogy a C2 egy nagyon jól vállalható kompromisszumot talált a pályák mérete és a scripteltség foka között. Természetesen ez egyéni preferencia kérdése.
Nem csináltak belőle full scriptelt CoD-ot, ahol már idegesít a sok robbanás, motorcsónakos lövöldözés meg hogy 5 percenként elveszi tőlem az irányítást a gép. Emellett megvan a kissebb pályáknak az az előnye, hogy kevesebb az eltévedés meg a körben mászkálás anélkül, hogy állandóan falba ütközne az ember (CoD), ha csak nem nem keresi azt a falat.
történet meg egy Z kategóriás filmbe menne el csak, főleg a 3-é.
Még nem játszottam a hármassal, ezért azt nem tudom megítélni. Én személy szerint jobban szeretem az egyszerű jól követhető történeteket, mert akkor legalább mindig tudom, hogy éppen mit miért csinálok.
egy játékot történetvezetés szempontjából meg főleg nem hasonlítanék össze egy filmel, már csak azért sem, mert egy ilyen játék olyan mint egy interaktív akciófilm, ahol te vagy a főhős. Mégpedig ha te vagy a főshős sokkal könnyebben beleéled magad a cselekménybe mintha csak TV-ben néznéd.
Példával:
Ha lenne TV-m és azt látnám az esti filmben, hogy az amerikai tengerészgyalogos mondjuk négyedmagával lemészárolja az őrült diktátor összes katonáját, legyintenék és elkapcsolnám. Ha egy játékban én irányítom a főhőst, akkor ebbe a klisés háttérbe is sokkal könnyebben beleélem magam és nem gondolkodom azon, hogy mennyire irreális, hogy három scriptelt társammal aprítok egy egész hadsereget. Addig amíg játékban vagyok elfogadom a játék univerzumát és szabályait valóságnak.Hogy őszinte legyek shooter játékokban engem az egyszerű szoriknál sokkal jobban idegesítenek a túlbonyolított, túl sokszor megcsavart szálak, ahol ráadásul a csattanó appropóján még hülyének is néznek. Már nem is tudom valamelyik Black Ops vagy MW részben totál elegem volt a tudathasadás kliséből és ugyanez vonatkozott a Spec Ops the Line-ra.
A BF3 single playerét jobbnak találom bármelyik CoD-nál: Van egy egyszerű, jól követhető, játékos mércével életszagú feszesen vezetett sztori, ahol mégsem tyúkól méretűek a pályák illetve nem rángatják ki a kezedből 5 percenként az irányítást.Nem szidni akarom, de hazudni sem akarok és számomra ez az igazság, ha annyira maradandót alkottak volna akkor a grafika nélkül is mindenki csak a jót mondaná róla, mert olyan lenne a játékélmény.
Crysis-t szídni manapság akkora divat, mint csempét/iPhone-t/Samsungot/Windowst fikázni. Nem kell hozzá semmilyen komoly összehasonlítási alap, tapasztalat. Crysisról már mindenki hallott aki nem egy kő alatt élt az utóbbi 8 évben, és azt a mondatot összerakni, hogy "a Crysis üres techdemó, ami a grafikán kívül semmit nem nyújt" és ezzel elnyerni a közönség megértő bólogatását, nos ezt a tizenkét éves Pistike is meg tudja tenni, aki akkor még esti mesét nézett, amikor én már a Crysissal tóltam...
[ Szerkesztve ]
-
SylverR
senior tag
Véleményem szerint a Far Cry 1 nem ütött olyan nagyot. Csúnya volt. Egyedül a látótávolság ütött benne, mikor az elején átlehet lesni a falon ütött lyukon, és ellátsz egészen a sziget túlfeléig. Bár már rég láttam, lehet túlzásba esek. De maga a grafika, ha a shaderektől lecsupaszitod, csúnya.
Ugyanez érvényes a Crysisre.Igen, a Far Cry 2 már teljesen más lett, mint az elődje, új játék móddal. Igen. Jobb lett! Mérföldekkel.
Bár annyira nem az esetem az se...A Crytek játékokkal az emberek elsődleges baja - nem a divatból fikázódókra gondolok, mert igen, van aki csak azért teszi -, hogy történetileg olyan mint egy zs kategóriás akciófilm, játékmenetileg abból áll, hogy mész, lősz, mész, lősz, beülsz egy kocsiba, mész lősz, kiszállsz, mész lősz.C2-C3-hoz nem volt szerencsém, de az első rész után, köszönöm nem kérek belőle.
(Mellesleg én már akkor fikáztam a C1 grafikáját, mikor még ki se jött. Kaptam is érte a pofonokat, aztán kijött a játék, és öröm volt nézni a fanyalgók számának növekedését. )Én a No One Lives Forever folytatását várom tűkön ülve, már ha elkészül.
Nem!
-
-
A Far Cry 1 és a Crysis 1-nek akkor sem egy játék!
Senki nem állította. Azt mondtam, hogy a Crytek készítette za FC1-et is, és az FC1-nek illetve a C1-nek rengeteg közös vonása van. Akkor amikor kijött a C1 azt tekintették mind a játékosok, mind a szakmai újságírás a FC1 szellemi örökösének. A FC2-nek a megtévszető névvel ellentétben semmi köze nem volt a FC1-hez.
A fárkráj és a krájszisz nem tudom hogyan hasonlít egymásra...
Ha nem tudod, akkor végképp nem kéne ebben a tokikban vitatkoznod. A tények makacs dolgok, nincs szükségük az eggyetértésünkre.
Mellesleg kiragadtál egy részletet az irományomból, és azt csűröd csavarod. a Lényeg az, hogy a FC1-tól a C2-ig végigjátszottam a Crytek produktumokat és az álltalános nézettel szemben azt a véleményt képviselem, hogy a termékeik nem csak grafikában voltak ott a shooterek csúcsán, hanem játékmenetben és hangulatban is...
@antikomcsi: wikipedia szerint nem volt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crytek#Games_developedJ.
[ Szerkesztve ]
-
utobbi evekben nagyon megvaltozott a piac. anno a quake2 / unrealTournament idejen sikeres uzleti modell volt az engine eladasa, viszont az idok megvaltoztak, a handheld piac meg szepen lassan jon fel.
a CryEnginet hasznaljak ugyan serious gameshez is, viszont ahhoz tul "hollywoodi" bizonyos alkalmazasi teruletekhez. garazsfejlesztok ugyan jonnek fel, de ott meg az unity tenyleg verhetetlenul egyszeru, masodeves projekteknel 10-15fos jatekfejleszto csapatok egesz jo eredmenyeket ernek el.
hiaba hasznaljak a cryenginet es az unrealtournamentet is a celra, ahogy tudom a unity a lincenszeles miatt jobb. garazsfejlesztoknel meg jellemzoen otlet adott, az engine meg csak egy reszletkerdes, cserebe mobilon a sok pici penzbol kell fizetni mindent: jellemzoen 20 euronal tobbet nagyon appert nem lehet elkerni. ingyen meg senki nem fog fejleszteni (esetleg startupkent a legeslegelejen, max egy evig, aztan a programozok jellemzoen lelepnek oda ahol meg is fizetik oket), szoval a business model aspektus szvsz valahol ertheto.
nagyobb kiadoknal meg megint ertheto hazon belul akarjak az enginet, kulsos ceget ravenni hibajavitasra neha maceras tud lenni, plusz nagy kiadoknak lehet olcsobb is.
megvaltozott a piac, megvaltoztak a lehetosegek, hogy mibol van penz. talan a handheld, talan a F2P, talan a mikrotranzakcio a nyero, ennyire a jatekfejlesztes reszeben es az aktualis trendekben nem vagyok bent.
---
ugy altalaban: a Crysis a maga idejeben messze a legszebb jatek volt a piacon. atmoszferaban jobb volt a Stalker, valtozatossagban a Far Cry 2, designben a Bioshock, de kinezetben a Crysis tenyleg wow volt. kozepes grafikan meg egy X800GTO is elboldogult vele, amin a Bioshock pl el se indult. plusz AI es fizika szempontjabol topon volt (Stalker szinten, de mashogy volt nagyon eros).
Far Cry detto: elfutott egy Geforce MX4-460on es a sajat koraban szinten gyonyoru volt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
gantum
aktív tag
megérdemlitek k*csögök, mennyi ideig csak szaggatva ment a crysis1!!!!44 XDDDDDDDDDD
-
-
#65675776
törölt tag
Igen. De a sorozat legjobb része továbbra is az első.
Nézőpont kérdése, hogy más stílus-e. De ha érdemleges történet kell szigorúan FPS-ben, akkor ott van például a Dark Forces / Jedi Knight széria (Egyenként összetettebb történettel, mint a két filmtrilógia összesen). Amikor a LucasArts, mint név még jelentett is valamit.
-
Puma K
veterán
Kár lenne értük... pedig tudnak a srácok.
Kingdom Come: Deliverance by Warhorse Studios (Cryengine)
+1
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
válasz #65675776 #66 üzenetére
a vicc az, hogy a Crysis eleg sok elemet vesz at a Deus Exbol, meg ha ez elsore meredeken is hangozhat. gyakorlatilag a Crysis atveszi a stealth, ballistics/armour, increased strength es javitott latas augmentaciokat a Deus Exbol, legalabbis a vert kulonbozo funkcioinak hasznalata egy az egyben megegyezik a Deus Exel. az is stimmel, hogy legnehezebb fokozaton mindket jatekban eroteljesen gondolkodni kellett. plusz ott a Deus Ex Clan Wars, aka Project Snowblind. es Deus Exet is lehetett rambokent tolni, csak az ugy meg a nonlethalnal is kemenyebb volt kb.
Dark Forces 1-2
Plusz Dishonored ha mar sztori.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
satee76
aktív tag
A GoW első rèsze utàn azért lett konzol exkluzìv a többi, mert beràgtak a tulajok a rengeteg warez miatt világszerte. A Crysisról meg a Crytek azt mondta, hogy az aktuális rèszek mindig a kor legfejletebb technológiáját fogják kihasználni, ìgy csak PC verziók lesznek. A második rèsztől mègis multiplatform.
Csak a pènz számìt ès nem az elvek. -
Hintalow
senior tag
Szerintem csak simán túl nagyra nőttek, akkora lehet már a működési költségük, hogy folyamatosan robbantaniuk kellene a címeikkel (ami ugye értelemszerűen nem lehetséges) + a motor licensz sem megy már mint régen.
Ez ilyen, a múltból nem lehet megélni.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
himpike
aktív tag
Meglepne ha a mai világban pont a tartalmatlan tucat-FPSekre nőne az igény.
Az első Crysist kitoltam és nem tetszett, a Warhead viszonylag jó volt, a másodikkal 1 órát tudtam játszani és ment a kukába, a harmadikat már meg sem vettem. A Dragon Age ugyanígy járt. Az Alien vs Predator szintén. A Witcher az egyetlen ami hozta a minőséget meg talán a Metro Last Light. -
Komplikato
veterán
válasz Neovenator #73 üzenetére
Ezt azért így a Witcher 3 és 4(!) árnyékában erőst vitatnám.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#65675776
törölt tag
válasz Komplikato #74 üzenetére
Kb ugyan az már a CD Project Red viselkedése is, mint a Valve-é. Utóbbi a Steam-ből igencsak szépen megél és gyarapodik, szép lassan már nem is fejlesztenek semmit. A CDPR számára a GoG a fő bevételi forrás, amit egyelőre még fejlesztésre fordítanak alapvetően. Ki tudja meddig. A GoG nélkül nem hiszem, hogy lenne miből fejleszteniük.
-
Komplikato
veterán
válasz #65675776 #75 üzenetére
Ja, hogy övéké a Gog? Akkor én kérek elnézést. Ha jól láttam nem régen a Steam babérjaira törve elkezdtek teljes árú új játékokat árusítani. Valve meg tényleg dolgozhatna már valami értelmesen.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#65675776
törölt tag
válasz Komplikato #76 üzenetére
Igen, az övék. Tán pont a Whitcher 2 volt az első új kiadású játék, ami náluk is elérhető volt a megjelenés napjától.
-
Lomha 8V
addikt
Nofene. Én azt hittem, ezeknek megy a szekér.
-
pechman8
aktív tag
Nos sajnos bár nagyon nem örülök neki mégis azt kell írjam megérdemlik.
Én pont Crysis2 miatt fordultam el a számítógépes játékoktól.Ennek okát egyetlen szóval tudom összefoglalni ami a játék minden részére igaz volt a részemről: CSALÓDÁS.
Akkora csalódás volt nekem, hogy megundorodtam az egésztől. Tökéletesen betelt a pohár.Már régen nem itt kellene tartanunk!
A játékok még mindig nélkülözik a fizikai realitást pedig az első dedikált fizikai kártyák (Agiea PhysX) óta ott a lehetőség ami még 2005-ben volt, a többmagos CPUk-ról nem is szólva. A mesterséges intelligencia nincs is pedig a Half-Life óta megmutatta a Valve, hogy lehetőség volna de ők sem lépnek , léptek tovább az pedig 1998 ban volt.
ÉÉÉÉs hát persze magyarázkodni tudnak mind, hogy ezt meg azt miért nem lépték meg, ... hát persze.
Stb.
Áhhhh mindegy oly nagy a keserűség bennem...
Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.
-
SylverR
senior tag
Sajnos igazad van bizonyos részen. Már réges rég nem itt kellene járnia a játékoknak, ahol most járnak. Eddig ráfoghatták a játékokra, hogy hát a konzolok miatt. De most már kezd kilátszani a lóláb, hogy ennek semmi köze hozzá. Szimplán lusták. Vagy a kiadók nem akarnak rá költeni. Tök mindegy, az eredmény végül ugyanaz. Kellene a pc játékpiacnak egy új gárda, akik átvennék a régi ID, Monolith és Epic szerepét. A CryTek egyetlen nagy dobása a FarCry volt. Aztán jött a Crysis, ahol a grafikai elemeket kimaxolták, de semmi több.Ráadásul az előzetes képek, és videók alapján szebb játéknak ígérkezett. Mondjuk én már akkor is gyanítottam, hogy postprocess az egész. Most nem tudom. Lehet az volt, lehet nem. Azóta pedig inkább csúnyultak a Crysisok, mint sem szépültek. Kérdéses, mit akar így a CryTek. Lassan semmit, ha nem lépnek.
Nem!
-
phanze
aktív tag
Nekem a far cry 1 és crysis1 miatt lett a kedvencem a crytek. emlékeztek a crysisra amikor megjelent ,alig volt vkinek olyan gépe amin elment, én a demot kb30 szor vittem ki olyan jó volt!2 évig csak a crysissal játszottam.de még mindig megnézhetünk mellete egy cod ghostot pl :ég és föld a különbség (crysis javára)!!!
-
bigyo108
aktív tag
Óriási Crytek Bundle kell !!!!!
És pikpakk összejön 1-2 milla dollár !A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)
-
bigyo108
aktív tag
Vagy mint .... 1 dodó és 6 dodó FULL !
Ha én lennék a marketinges mindenképp bepróbálnám, hogy mentsem a céget !
Vagy istenítenénk, vagy kirúgnának , de a cég nem veszítene semmit ...... sőt ......
Persze csak ha akkora baj van .A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz antikomcsi #41 üzenetére
És ha a nagyanyámnak farka lenne akkor ő lenne a nagyapám! Szerintem is jó játék volt a Crysis.
Bár azt hozzáteszem, az a kamu gép leterhelés, amikor számolgatták a tenger hullámzását a szárazföld alatt, meg az első rész fulldx9 pedig dx 10-et kamuztak azért durva volt.[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Az egész balhéból engem inkább az érdekelne, hogy mi lesz a Crytek Budapest sorsa. Ok mobilos cuccokat csinálnak de mégis magyarok és összehoztak nekünk egy Crysis Warhead-et...
Live-Die-Respawn
-
Komplikato
veterán
"Aztán jött a Crysis, ahol a grafikai elemeket kimaxolták, de semmi több.Ráadásul az előzetes képek, és videók alapján szebb játéknak ígérkezett. Mondjuk én már akkor is gyanítottam, hogy postprocess az egész. Most nem tudom. Lehet az volt, lehet nem. "
Tekintve, hogy később készült hozzá pár brutális kinézetű (és gépigényű!) MOD, feltételezhetően benne volt a játékban és motorjában a lehetőség, csak visszavettek belőle. Lásd mostanában a Watch Dogs, ahol külső MOD-okkal hozza a játék a 2012-ben beígérteket kinézetben. Amúgy a FarCry-hoz is volt MOD, ami meg majdnem Crysis 1 szintre hozza a grafikát (van pár grafikai elem amit sajnos nem), cserébe a gépigénye is hasonló lesz.
Amúgy most azért vergődik a játékipar szvsz, mert jó grafikus motorok vannak, csak hova teszi a fejlesztő a 300GB textúrát hozzá? Már az új Wolf játéknál is mekkora lázadás volt a méretei miatt. A procedurális témához meg biztos kevés a jelenlegi HW részek (CPU/GPU) teljesítménye.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#65675776
törölt tag
válasz Komplikato #92 üzenetére
A Valve legalább nem ígérgetett semmit. A CMod mégos megmutatja mire is lenne képes a Source ha igazán nekiállnának. Ahogy szinte minden motorról elmondható, hogy messze többet tidna, csak akkor reggelire megenné az aktuális csúcs VGA-t.
-
SylverR
senior tag
válasz Komplikato #92 üzenetére
Ahogy daa-raa kollega is írja, illetve te magad is említed, bármilyen játék engine-jét fellehet úgy buffolni, hogy rá sem ismersz. Ajánlom figyelmedbe, hogy legalább képek alapján nézz rá a Trespasserre - az eredetire -, majd a TresCom-os modifikációra. Ég és föld a kettő.
Ebből kifolyólag mondtam anno is, és most is, hogy a Crysis egy nulla. Egyszerűen fogták a FarCry enginejét, optimalizáltak rajta, kapott nagyobb textúrákat, részletesebb modelleket, meg egy tucat eyecandy effektet.
Az általad említett WatchDogs-ról meg ne beszéljünk inkább, mert vita lesz belőle. Az szerintem úgy ocsmány, ahogy van, és hiába raksz rá kis millió efektet, sose lesz szép.Crysisra legalább rámondom, hogy szép. De mikor megláttam teljes pompájában futni win7 alatt, elszomorodtam. Azt vártam, hogy majd leesik az állam. De semmi.
Utoljára a Unity Valley-től esett le az állam. Hiába a diavetítés.Nem!
-
elodman
aktív tag
"Ahogy daa-raa kollega is írja, illetve te magad is említed, bármilyen játék engine-jét fellehet úgy buffolni, hogy rá sem ismersz."
Bár így lenne pl. a Freedom Fighters és a Dead Space háza táján is, de semmi GFX / egyéb Mod-ot nem látni, leszámítva egy kis trainer hack-et.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...