Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Ed3r_X_ #19 üzenetére

    Nem akartalak megbántani (bár nem tudom mire a nagy felháborodás), de a TR pont a legjobb példa.
    SENKINEK (ez is túlzás de közel az igazság) nem tudnál eladni MA egy olyan játékot amiben egy szakadékot úgy kell átugrani hogy 1et balra, hátra, előrebukfenc+futás+ugrás.

    Egyszerűen változnak az igények!
    És persze mondhatod azt hogy "oh hát azok sokkal jobbak voltak"...ezt kétféle ember mondja.
    1. Aki ezer éve játszott utoljára ezekkel a régi játékokkal, és így megszépülnek az emlékek, de ha ma elé tennék akkor végig se bírná vinni.
    2. Nagy rajongó (mint én csak más sorozatnál) akik 1-3 évente előveszik ezeket a klasszikusokat és végigjátsszák újra és újra.

    Csak sajna (vagy nem sajna) ezek az emberek kihalófélben vannak :K
    Lehet fogni a fiatalokra, lehet fogni a melós emberekre..a lényegen nem változtat.

    Én hiszem azt hogy az ilyen cégek mint a Square, Blizzard, EA, Activision tudja hogy mit miért csinál.
    Fanyalognak a TR miatt? Megpróbálják lejáratni a D3at? Leszarozzák az új COD-ot? Vagy unalmasnak találják az újabb és újabb Fifát/NFS-t? Hm..és? Mégis ezek azok a játékok amik a kiadóknak/fejlesztőknek a pénzt termelik...ezek azok amik az eladási listákat hetekig/hónapokig vezetik és ezek döntik meg a rekordokat. :K

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Új hozzászólás Aktív témák