Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1 among many

    tag

    Kedves szerkesztők!

    Az nem baj, ha reklámoztok. Hiszen azért olvassa az ember a híreket, hogy megismerje az újdonságokat. Akkor is reklámoznátok, ha soha nem kapnátok érte semmilyen juttatást. Tiszta sor.

    Az a baj, ha szart reklámoztok. Akkor ugyanis ti is hiteltelenné váltok, az oldalakkal együtt. Így pedig egy idő után már a minőségi termékekről sem hiszi majd el az olvasó, hogy azok.

    Egy valóban minőségi terméket, szolgáltatást nyújtó cég döntéshozójaként én nem akarnám általános elégedetlenséget, felháborodást kiváltó propagandaanyagok közt szerepeltetni a saját nevünket.

  • 1 among many

    tag

    :DD

    Az ennyire naiv és korlátolt emberek miatt működik sajnos még mindig ez a fajta hirdetési forma. Rövid távon profitábilis is, mindkét félnek. Hosszú távon már csak annak, akinek nem volt mit veszítenie a nívójából.

    Nagyon gy.k.: A hírközlés az lett volna, hogyha nem az adott cég marketinganyagát szerkesztik be ide adott tárgyban, hanem azzal kapcsolatban a saját, legalább nagyjából elfogulatlan megállapításaikat.

    Az pl. hogy a "magyar reformok működnek" nem hírközlés, akkor sem, ha egy hírlapban jelenik meg. Az, hogy ilyen szlogen mellett milyen jelenségeket tapasztal valaki az adott helyen és időben, az már lehet.

    Ugyanígy az, hogy a rózsaszín szerint milyen csodás a honlapjuk, nem hír, hanem reklám. De itt általános iskolában kéne tartani környezet- és társadalomismeretből, könyörgöm.

Új hozzászólás Aktív témák