Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #12 üzenetére

    eddig is javasoltabb volt közvetlenül a gyártói szervizzel intézni a garanciális ügyeket, mert ha a szolgáltatón keresztül került oda továbbításra a telefon, az csak néhány nap többletet jelentett, arról nem is beszélve, ha bizonyos gyártók prémium garanciát biztosítanak, mint például a samsung, ahol a csúcskategóriában a szervizes díjmentesen házhoz megy, illetve az alsó(bb) kategóriában is van díjmentes szervizes futár, aki elviszi a készüléket a szervizbe, ott - lehetőség szerint - egy munkanapon belül javítják, aztán viszi is vissza a futár, házhoz. ilyen esetekben pláne nem érdemes a szolgáltatóhoz vinni!
    igaz, az én telefonjaim és notijaim nem szeretnek elromlani - szerencsére -, de ettől függetlenül fontos szempont számomra a vásárláskor az ilyen jellegű támogatás is, legyen korrekt (hazai) szerviz a termék mögött.
    nekem az is sok lenne, ha külföldre kellene küldözgetnem a telefont, és egy hónapig tartana a folyamat - igaz, hazai szerviznél is előfordulhat, van ilyen, de azokat kerülöm is.
    notiknál is fontos szempont a jó szerviz, hajlandó vagyok többet fizetni a megfelelő támogatásért, még ha nem is kell igénybe vennem, jellemzően hasznos a készülék eladásakor, könnyebben és jobb áron eladhatom majd használtan de még bőven gyártói jótállásosan a jelenlegi dell notimat, amire például 3 év gyártói jótállás van - nem lesz meg addig -, ráadásul next business day opciós!

Új hozzászólás Aktív témák