Új hozzászólás Aktív témák

  • Kazimír

    őstag

    Nagyon sok minden jutott eszembe végigolvasva az interjút.

    Az egyik kiegészítésem az lenne, hogy általában nem abba halnak bele a be nem kötött vezetők/utasok, hogy nekikcsapódik a légzsák (ill. biztos ilyen is előfordul), hanem abba, hogy a rögzítetlen test "lecsúszik" a légzsákról és a műszerfalon/szélvédőn szerez végzetes belső sérüléseket vagy nyílt sebeket. (Erre a problémára az amerikai megoldás - mivel ott köztudottan kevésbé hajlamosak az emberk az öv használatára - a légzsák, nagyobbá, gyorsabbá tétele volt, így ott tényleg valós veszély a kirobbanó légzsák okozta sérülés)
    Tegyük még hozzá - talán van, aki nem tudja -, hogy a szemüveges sofőrök még nagyobb kockázatnak vannak kitéve a légzsák által.

    A másik, az egyik KRESZ módosítás, ami kicsit félresikerült szerintem. Az, hogy a kerékpárosok haladhassanak az egyirányú utcában forgalommal szemben is, ha van felfestett kerékpársáv (valahogy így szól, biztos nem teljes).
    Amióta ez életbe lépett, azóta boldog-boldogtalan szemben kerekezik az egyirányú utcákban, ha van felfestés vagy elkülönített sáv, ha nincs.. :((( Ez kerékpárosként is nagyon ki tud akasztani, hát még autósként..

    Dany007: Ha ismeri a KRESZ-t és be is tartja, akkor nem fog ilyen helyen előzést megkísérelni. Egyébként a gyakorlati oktatásnak, úgy tudom, kötelező eleme az országúti vezetés is. Ekkor illene megtanítani az előzést is.

    Be köll fizetni, azt' jólvan...

Új hozzászólás Aktív témák