Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    addikt

    válasz olbaidhun #8 üzenetére

    Régi játékokról csak annyit, más világot élünk, mindig a legelső impulzusok legerősebbek. Ehhez hasonlítjuk következő tapasztalatainkat, játékipar is igen nagy "válságban" van, de ez ugyan úgy igaz szerintem mondjuk a zenére, filmekre, és sok másra is. "Nagyjából" minden kőrbe lett járva, lesarkítva szerintem ez a történet.

    Azóta sokat fejlődött a játék iparága, pozitív, és negatív irányba, is, bővült a piac, szélesebb igényeket elégítenek ki a nagy "kiadók", amik játékmenetben lehet sokkal primitívebbek mint egy sok tíz éves ősrégi játék, viszont a grafikai motor, fizika lényegesen fejeltebb lehet. Persze ez is relatív, ha megnézzük mondjuk a Battlefield szériát, játékmenet nem sokat változott, valamivel szebb lett a grafika, több effekt került az újabb részekbe, de az alapok látszólag számomra mint laikusnak, ugyanúgy hatnak(persze vannak ellenpéldák is, de nyilván ebből van kevesebb).

    Ezzel nem azt akarom mondani hogy akkoriban semmi munka nem volt a portolással. De talán napjainkban nehezebb a helyzet.

    (Szerintem a portolást sokkal jobbra is meg tudnák csinálni nem lehetetlen, minden pénz és idő kérdése.Ami viszont tény, mostani vásárlórétegnek megfelel így is, akkor minek erőlködnének?)És talán ez a legnagyobb probléma.

    Ettől függetlenül, sajnos rengeteg még így is a hibalehetőség, és teljesítménybeli különbség két "nagy" konzolon még úgy is, hogy az alapok valamennyire megegyeznek.

    Mostani kialakult helyzetet ami a "chipdizájnt" illeti, én örülök neki hogy nincsenek "nagy" eltérések, legalább egy hibalehetőséggel kevesebb.

Új hozzászólás Aktív témák