Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #5 üzenetére

    Technikailag úgy is megy, csak egymás után kétszer számolja ki ugyanazt.

    Mivel a Crew egy MMO-szerű cucc, így sok szinkronizációra van szüksége. A szerveren is futhatnak olyan dolgok, amelyeket a multiban résztvevő felhasználók egyszerre megkapnak. Ha nem limitálod a sebességet, akkor a szinkronizáció igen komplex problémává válik. A legtöbb cég inkább az egyszerűbb utat választja.
    Az EA szokott kihívást látni ebben. A Frostbite 3 például 240 jelenetet számolhat maximum másodpercenként. És a szerveren az óceán egységes szimulációja is 240 jelenetre van belőve. Ez sajnos sok erőforrás, és drámaian megnehezíti a multi szinkronizációját is. Hogy értsd ennek az anyagi vonzatát is, ez legalább tízszer több erőforrást igényel a fejlesztés szintjén.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák