Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arról van szó, hogy a játék alatti motor 30 jelenetet számol másodpercenként. Ez fix. És ebből a harminc jelenetből számol majd harminc képkockát. Mivel a motor jelenetlimites és a szinkronizáció is ehhez van kötve, így a 30 fps logikus minden platformon, mert egyszerűen nem lesz több jelenet, amiből képkockát lehet számolni. A PC-s verzió csak annyiban módosul, hogy megoldják, hogy a FRAPS 60 fps-t írjon ki, de ettől még nem számolnak 30-nál több jelenetet, mert erre tervezték a motort. Annyi lesz, hogy egy jelenetből két képkockát számolhat a GPU, ami a FRAPS szintjén elég a 60-as számhoz, de eközben valójában 30 egyedi képkocka lesz így is másodpercenként.
Az Ubi szerencsére, hogy sok felhasználó nem tudja, hogy amit a FRAPS kiír az nem biztos, hogy úgy is van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...