Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Arról van szó, hogy a játék alatti motor 30 jelenetet számol másodpercenként. Ez fix. És ebből a harminc jelenetből számol majd harminc képkockát. Mivel a motor jelenetlimites és a szinkronizáció is ehhez van kötve, így a 30 fps logikus minden platformon, mert egyszerűen nem lesz több jelenet, amiből képkockát lehet számolni. A PC-s verzió csak annyiban módosul, hogy megoldják, hogy a FRAPS 60 fps-t írjon ki, de ettől még nem számolnak 30-nál több jelenetet, mert erre tervezték a motort. Annyi lesz, hogy egy jelenetből két képkockát számolhat a GPU, ami a FRAPS szintjén elég a 60-as számhoz, de eközben valójában 30 egyedi képkocka lesz így is másodpercenként.
    Az Ubi szerencsére, hogy sok felhasználó nem tudja, hogy amit a FRAPS kiír az nem biztos, hogy úgy is van. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák