Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #11 üzenetére

    Igazából nem nehéz ez. Lesz harminc jelenet és abból lehet számolni max. 60 képkockát. Egyébként így a 60 fps nyilván bullshit.

    A probléma viszont jelentős a szinkronizáció szintjén. Az Ubisoft eleve nem egy multi specialista, tehát nem biztos, hogy az elmúlt években annyi pénzt fektettek ebbe az irányba, mint a többiek. A szinkronizációnál vannak naiv megközelítések, amikor minden adatot egyenként szinkronizálnak a gépek között. Ez egyszerű, csak lassú, vagyis alacsony jelenetlimit kell. A nem naiv megközelítés, viszont extrém bonyolult lehet, és a cégek meg is őrzik ezeket a titkokat, mert igen durván javítja a játékélményt, ha a motor netkódja jobb.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák