Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Gyula84 #1 üzenetére

    sugárkövetés=raytracing :K rohadtul erőforrásigényes... nem új dologról van szó, aki 3dsmax/maya környezetben kicsit ismerős, már régen is találkozhatott vele: lényegében a teljesen realisztikus fény-árnyék hatásokról szól olyan értelemben, hogy a fényforrástól kezdve végig van követve a fény útja, beleértve a különböző anyagok/tárgyak fényre gyakorolt hatását is: pl fényáteresztés/fénytörés/fényszórás/stb... brutális hw kellene hozzá, ha folyamatosan raytracing-gel akarnánk számoltatni

    #2: az igen :Y habár: hiszem, ha látom... eddig miért nem próbáltak hasonlót kidolgozni? nem új eljárás a raytracing (rengeteg "render-időt" lehetett volna már vele spórolni eddig is)

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák