Új hozzászólás Aktív témák

  • sti10p

    senior tag

    A Far Cry grafikája valóban ámulatbaelytő volt anno, de én épp a játékélményt hiányoltam belölle: állig gölfegyverezve rohangál a supermacho egyedül a jungelben és kiírt egy fél hadsereget. Nagyon hamar unalomba fullad (szerintem is inkább egy Tech demo volt). Ezzel szemben állítom, hogy a D3-ban igenis volt fanázia és az az egyedi Mars felszíni hangulat nagyon odatett, de azt én sem mondanám, hogy nem készült már jobb nála. A HL2 dicsőségét szintén elismerem, de ez némileg más kategóriájú FPS mint mondjuk a Doom, mert abban még sok hagyományos elem öröklődött az előző részek pályatervezéséből, nem gondolkodtak olyan nagyban mint pl. a Valve. De mint Engine, nekem az ID üdvöskélye a legszimpatikusabb, annál is inkább, mert sokkal kompromisszum mentesebb mint az átlag (a Rage-hez is igen izmos vas kell majd full-ba), és nem operál olyan olcsó trükkökkel mint pl az Unreal motor, ahol az embereket még mindíg törpének érzem egy D3 motor karakter felépítéséhez képest.

    XY

Új hozzászólás Aktív témák