Új hozzászólás Aktív témák
-
Squirrel
őstag
Nem csunya az biztos, de azert oriasi kulonbseg van az elso technikat demonstralo video es a masodik jatekelmenyt bemutato video grafikaja kozott.
En CS, Rainbow Six-en felnove azt nem ertem, hogy itt miert nem csinaltak realisztikusabbra kicsit a sebzest? Azert mikor tisztan kioszt egy fejlovest vagy akar kettot es a csoka kicsi razkodas utan ugyanugy lo tovabb es tarcsere kell, hogy vegre elpusztuljon, ez azert nem tetszik. Oke, testpancel meg elmegy, de tiszta fejloves utan miert kell meg egy tarnyi loszert az emberunkbe pumpalni????
-
Squirrel
őstag
Ertem, de nekem ez attol nem tetszik. De ez ugyanugy nem tetszik mas jatekokban sem, pl. SW-os jatekokban, hogy fenykarddal csapkodni kell 4-5x a rohamosztagost, hogy ne mozduljon tobbet, mikor elmeletileg egy suhantas szetvalasztana atlosan emberunket pancelostol-szorostul-borostul-belestul. Viszont sokan szidtak a grafikat korabban, hat itt azert az elso videoban tenyleg nagyon szep szerintem.
-
Squirrel
őstag
Szerintem meg 5 meterrol ha valakit egy 9 mm-es "kispisztollyal" arcon losz, nyugodtan elfekudhetne, operaltam mar egy-ket fejlovott embert, hidd el, egy sem labon erkezett. Vagy legyen ugy, hogy easy vagy rookie fokozaton kaphatja a golyokat, viszont magasabb szinten ha mar a jatekos is hamarabb megroggyan, akkor az ellenfeleknel is szamitson egy jol sikerult fejloves. De amennyi videot lattam (sajnos jatszani mar nincsen idom semmivel, ki is akadna az asszony meg gyerek), eddig csak olyannal talalkoztam, hogy tenyleg bele kellett fel kilo olmot pumpalni az osszes ellenfelbe. Azt latom, hogy a talalatok a kulonbozo testreszeken eltero pontokat ernek, de akar emiatt is dijazhatna a jatek egy pontos lovest. Oke, ertem, hogy ez nem egy realisztikus jatek, csak nekem (sajat velemeny) ez furcsa, hogy realisztikus kornyezetben jatszodik, realisztikusan serulnek a falak, autok, minden amibe golyo csapodik, viszont a celtargyak (bocsanat, szemelyek) nem ennek megfeleloen serulnek. De ha ez mast nem zavar, akkor ezek szerint ez tetszik a tobbsegnek, en lehet maradibb szemleletu vagyok.
SW-ben meg a filmek is tele vannak annyi bosszanto technikai hibaval, hogy csak na, nemhogy a jatekok. Sokszor elgondolkodtam mar, hogy mitol fugg a filmekben/jatekokban, hogy pl. a fenykard atvag valamit vagy nem? Pedig imadom az egesz SW univerzumot. Erdekes modon a rajongoi filmeknel ezeket a hibakat olyan szepen orvosoljak. Komolyan elgondolkoznek, ha a Disney helyeben lennek, osszeszedni a legjobb rajongoi filmek alkotoit es megbeszelnem veluk az otleteiket.
-
Squirrel
őstag
ilyen alapon kb. mindenkinek minden 5. kimondott mondataba bele lehetne kotni. De orulok, hogy meglattad a lenyeget a mondanivalomnak. Tenyleg kar hozzaszolni barmihez is lassan itt a prohardveren.
Csak elso google talalat:Legyszives irjal mar nekik is, hogy golyos vadaszfegyver pontatlan megfogalmazas. De akkor a kedvedert javitom: "ahova a lovedek csapodik".
No offense.
[ Szerkesztve ]
-
Squirrel
őstag
Ertem. Fentebb cain69 forumtars is elmagyarazta, honnan jott a celzasi rendszer, igy mar ertheto. Elozetesek alapjan vartam en is azt a fel-realisztikus stilust, de felfogtam, hogy ez vegul TPS-RPG lett.
Sebestyen01: Igen, ott egy (jol iranyzott) loves - egy halal Nekem maig kedvencem a R6 Rogue Spear. Ott valahogy megvolt az egyensuly az akcio-taktika-fel-realisztikussag kozott. Bar lehet hogy csak az evek szepitik meg, de annak idejen koleszban iszonyatos mennyisegu orakat nyomtunk vele.
[ Szerkesztve ]