Új hozzászólás Aktív témák

  • athomi

    veterán

    Ugye nemrég megpanaszoltam hivatalosan email-ben, hogy a debreceni szervizponton 2 egymás utáni szervizelést követően sem sikerült a hátlapot gyári minőségben visszailleszteni a készülékre, továbbá az egyéb kellemetlenségeket, mint például hogy én szereztem papírt a nyomtatójukba stb.

    2 hét után sikerült válaszolnia a Huawei-nek egy kb. 18 soros levélben, amiben számomra 2 sor volt informatív, de erről egy picit alább írok. A maradék 16 sor meg egy általános rizsaszöveg volt, amiben arról áradoztak, hogy mennyi mindent megtesznek a kifogástalan szervizminőség érdekében.

    Szóval az a két informatív sor arról szólt, hogy postázzam el a központi szervizpartnerüknek (gondolom tmx) a készüléket, ott majd nagyon tudják a dolgukat és majd megvizsgálják a készülékem.

    Arról persze csesztek írni, hogy vajon a tmx-nél fogják e ismerni a szervizelőtörténetet, miszerint ott sikerült egy új hátlapot repedtem és dudorosan visszailleszteniük, vagy majd szépen elutasítják a hátlapra vonatkozó szervizt, mert repedt a hátlap.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák