Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz Valkűr #23006 üzenetére

    A gyártói gari 2 év. Sőt, ha ilyen infót kapsz és tudod bizonyítani, hogy ezt mondták (én pl mailben kommunikálom le az esetlegesen felmerülő hibákat első körben és csak utána hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi a teendő, gyártótól függetlenül). Szóval ilyen esetben a fél karomat rá, ha tudod bizonyítani kb elnézést kérnek, leadhatod és megcsinálják a készüléket a HTC-sek.

    Szerk.: Minden szolgáltató a hivatalos garival adja tudtommal, szóval van még garid, mint a tenger. Lehet az 1 év csak hozzájuk szól, de mint telefon 2 év hivatalos van rá. Szoktak a megnevezésekkel vacakolni 1+1 év meg hasonlók még szolgáltatóknál is. Ez szerintem azért van, hogy ne minden fityfenével őket zaklassa az ember, utána a hivatalosat keresse. Úgyhogy nyugodt szívvel viheted a T-be. Ha problémáznak akkor meg a gyári gari 2 év, küldjék be. Ha mailben lekéred a HTC-től ők is azt mondják majd, hogy két év gari van rá.

    Másikra: sorozatgyártás van, 10-20%-a mindennek kishibás, ami vagy előbb, vagy később előjön. Ebbe bele kell törődni. 2 évente vehet az ember újat kb. Azt viszont végképp nem értem, hogy miért félsz a szervíztől, ha rossz a teló :) azért vannak, hogy megcsinálják.

    Első kör: T ügyfélszolgálat, hívd fel, kérdezd meg mi van ilyen esetben, mert a gyártói gari 2 év és neked 1 év szerepel a számlán. Be tudják-e küldeni és cseretelefon biztosított-e. Próbáld velük lebeszélni, hogy addig kapj cseretelót és probléma megoldva.

    [ Szerkesztve ]

    .

Új hozzászólás Aktív témák