Új hozzászólás Aktív témák

  • Greg-77

    aktív tag

    Ma nagyon furcsa dolog történt és történik jelenleg is. Végre elhatároztam, hogy akkor nekem a One-kell! El is kezdtem a T-oldalán weben rendelni, régen lejárt a hűség a számról, minden ok vele. Szépen halad a rendelés, mikor is a végére kapok egyenleget, hogy mi menyibe fog kerülni, hova, mikor hozzák stb... Egy kis keretben üzenet, hogy ennek a cikknek nincsen árazása, rendeljek mást! :Y Na mondnom akkor elölről! Megismétlődik ugyan ez! Ügyfélszolgálatot felhívom, elmesélem mi a baj. Az ügyintéző végig zongorázza, nála ugyan ez a hiba! Azt mondja ilyet soha nem látott, átküldi a háttércsoportnak a hibát. Néhány óra múlva kapok egy hívást, hogy valami hiba volt és most már minden ok, de vonalban marad, hogy tuti minden ok-e? Természetesen ugyan az a hiba! :((( Azt mondja, hogy újra utána néznek. Most megint próbáltam, odáig jutottak a hibajavítással, hogy már nincsen jogosultságom készüléket venni. Gondoltam akkor aktiválódott a rendelés, de nem! :(( Hívom őket újra! Mondom, hogy rosszabb lett mint volt. Azt mondják fogalmuk sincsen és lehet csak a jövőhétre tudják kijavítani a hibát! Mondom szuper! :W Valaki belefutott már ilyen hibába? Olyan jó, hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet megvalósítani 2013-ban. Nyomják, hogy vegyél új készüléket, meg weben rendelj! Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák