Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz Bdanyy #35898 üzenetére

    Ne törődj azzal, hogy mit mondanak, mert nincs ilyenről szó, hogy visszakapod és így jártál, mert nincs garancia, mivel ilyen szempontból a HTC alapból egy rugalmasabb módon kezeli a készülékek garanciáját.

    Amennyiben most is kifogásolható volt a javítás végeredménye, akkor át se vedd a telefont és küldjék vissza egyből, majd ezt követően, hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát és a kialakult helyzet miatt kérd a készülék cseréjét és ne elégedj meg feltétlen azzal, hogy kiemelt szervizelési folyamaton essen át, ahol hozzáértőbb kezekbe kerül a készülék, ha nem akarod, amit így minden bizonnyal a folyamatos sikertelen javítások miatt meg is fognak adni.
    Rá fognak nézni a javításokra és lehet kérnek egy írásos választ a részedről, amiben kéred a helyzetre való tekintettel a készülék cseréjét, majd ezt követően, ha beérkezett a szervizbe a készülék, akkor lesz egy plusz 1-1,5 hetes átfutási idő, míg a jelenlegi telefonod teljes előzményéhez hozzárendelik az új készüléket, de utána már az újat fogják küldeni, amivel remélhetőleg nem lesz problémád, mivel várhatóan egy újabb típust fogsz kézhez kapni.

    (#35899) pjen: A jótállási jegyre csak a szervizben töltött idő kerül felvezetésre, ami általában egyetlen nap, esetleg ritkább esetekben a hétvége miatt előfordulhat 4 nap, így annak konkrét nyoma nincs a javítás során, ha egy készüléket pl. 25 napot nélkülözött a tulajdonos.
    Ilyen esetek fordulhatnak elő, ha az ember rossz napon adja le a készüléket, mert heti egyszer van elszállítás, majd a visszaszállításról is lecsúszik, mert az is ugyanúgy heti egyszer van csak, így ha pl. egy készülék keddi napon van beadva, de kedd reggel szállítják el a készülékeket, akkor 1 hétig ott pihen az üzletben, majd a visszaszállításnál is, ha keddi napról van szó és a készülék hétfőn érkezik meg a központba, akkor ismét 1 hét várakozás, mivel a javított készülékeket mindig előtte nap reggel viszik el.
    Maga a javítási folyamat csak ezektől a dolgoktól ilyen hosszú, mivel a VSP Data többnyire 1 nap alatt megjavítja a hozzájuk beérkező készülékeket.
    De mint említettem a HTC rugalmasabb az ilyen kérdésekben, így abból nem lesz soha vita, hogy valaki lecsúszott pl. 10 nappal a garanciáról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák