Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz ferob #31167 üzenetére

    Akkor van gebasz, ha alaplapot kell cserélni, egyéb esetben ugyanaz a készülék minden alkatrésze.
    Ugyanis a T-Mobile specifikus alaplap helyett nem tehet bele a szerviz más alaplapot, mert ezzel átvitt értelemben a T-Mobile-t károsítaná meg. (A TMOB-101 CID nagyon T-Mobile-ra szabott, ha jól emlékszem, nem örülne neki a T-Mobile, ha egy szervizelés során az ügyfél megszabadulna a remek T-Mobile alkalmazásoktól) Szóval nem azzal van probléma, hogy a készülék Németországban lett vásárolva és esetleg szürkeimportos. Erre a HTC magasról tesz, ő inkább a saját hátsóját védi azzal, hogy lepattintja az ügyfelet az ilyen esetekben.
    Mint tudjuk, az itthon forgalmazott szolgáltatós készülékek mindegyike CID-032-es, és nincs adott szolgáltatóra szabva az SW, így nem probléma, ha cserélni kell az alaplapot, ráadásul a szervizben lévő CID-032-es alaplapok mindegyike független, szóval a HTC-nél nem foglalkoznak azzal, hogy a SIM lock-olt telefon az alaplap csere után már nem lesz hálózat függő.

    Vagy olyat is el tudok képzelni, hogy a T-Mobile megvett jó nagy mennyiségben készülékeket a HTC-től, teszem azt olyan szerződéssel, hogy nem kér automatikusan mindegyik készülékre 2 év garancia időt, hanem amikor a hozzá leadott készülékeket eljuttatja a szervizbe, akkor fizet az adott készülék javításáért. Így a készülék árának jó nagy százalékát le tudja alkudni a HTC-nél és ha tegyük fel 10 készülékből 3 soha nem jár szervizben, akkor azokon jó nagy haszon van, a javításokra pedig köt egy olcsó javítási szerződést a HTC-vel. (Ez nem egy légből kapott elképzelés, léteznek ilyen gyártói szerződések, természetesen nem okvetlenül a HTC-nél) Egy hivatalosan forgalmazott készülék árában nagyon nagy százalék az adott országban érvényesíthető garancia, részben ezért tudnak olyan olcsók lenni a manapság kapható jó minőségű kínai telefonok, mert nem áll mögöttük worldwide garancia.

    Nagyon eltérő szolgáltatói szerződések vannak, például tapasztalatból biztosan állíthatom, hogy a Vodafone UK telefonokra olyan szuper garanciát adott a HTC, hogy az összetört kijelzőt is kicserélték garanciában. (Egy barátom két One X készüléket is gariztatott így anno, mondták neki az üzletben, amikor bevitte árajánlatot kérni, hogy semmi gond, megjavítja a HTC garanciában)

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák