Új hozzászólás Aktív témák

  • InFRaReD

    tag

    válasz Krisz0630 #16494 üzenetére

    Minek vetted át? Főleg ha láttad rajta hogy suffni tuningoltak??? Az enyém is múlt pénteken ért vissza a 3 hetes cseh (nem lengyel) túrájáról, nekem a kijelzőm hagyta el magát és kijött a ház síkjából a bal felső sarokban: ergo ha megnyomtad ott a kijelzőt ahol elállt, mozgott és kattogotott. Nem csináltak vele semmit, ROM frissítés.
    Felhívtam az itteni átvevő helyet, ahol azt mondták hívjam a HTC-t, mert ők csak a logisztika részét intézik. Bár egy magyar nyelven beszélő ügyfélszolgálatost kértem, persze egy angolul beszélő sráccal sikerült tárgyalnom, aki azt mondta - és itt ment fel az agyvizem - hogy valszeg azért nem csináltak semmit a telefonnal, mert magyarul volt kitöltve a munkalap. Mondom: és kinek kellett volna lefordítania?? Nekem? Hát hogy ő nem tudja de nagyon elnézést kért. Sokra mentem vele. Megemlítettem neki, hogy nem hagyom ennyiben a dolgot és meg fogom találni a megfelelő utat, embert, módszert, hogy valahogy érvényesítsem a jogaimat és szégyen amit művelnek a kamu ROM frissítésükkel.
    2 órával később csörgött a telefonom, egy angol számról hívott egy halál normális, nagyon segítőkész, magyar HTC-s aki mondta hogy hallotta a történtemet, de szeretné tőlem is hallani. Elmeséltem neki mégegyszer, amire ő csak azt mondta félig nevetve, hogy ez a történet lehetetlen amit előadott az előző kolléga. Főleg hogy a kinti szervízesek beszélnek magyarul. Remek. Mit lehet tenni? - kérdeztem én. Azt kérte küldjem vissza a telefont, már az átvevő helyen jelezzük hogy SOS, ő most odaszól a szervízbe IMEI alapján hogy másodszorra megy vissza a telefon, kezeljék expressz prioritással és én nagyon mérges vagyok :)

    Én a tiédhez hasonló szilóval kinyomom dolgoktól szintén félve előrevetítettem, hogy ha úgy gondolják hogy nem tudják megjavítani, hozzá se álljanak mert én szar munkát nem vagyok hajlandó átvenni. És ha összeszámoljuk a 2x3 hetes túrát, akkor azt már bőven túllóg minden garanciális feltételekben meghatározott türelmi időn...

    Én nem is értem ezt a szarrágóskodást. Lehet mondani hogy az Alma szar, de azt legalább ha beviszed itt egy szervízbe, ők kérnek elnézést és adott esetben 2 nap múlva ott egy zsír új cserébe. Bárhogy nézem, a One nem kicsit volt drágább mint mondjuk egy 4S. Én továbbra is szeretem a telefonomat (szeretném, ha végre nálam lenne...), életem eddigi legjobbja, de úgy néz ki hogy szervíz és ügyfélkezelés területén tanulhatnának almáéktól. Nem kicsit: sokat.

    Remélem 2 hét... nem több

    Bocs hogy hosszúra sikerült

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák