Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.Anonymus

    addikt

    válasz Bayzee5 #143 üzenetére

    nagyon nem értek egyet veled :)

    a vertu egy más ár szint,
    hogy az autós példánál maradjak, a vertu mondjuk egy 100 milliós bugatti, nem audi a6 szint
    (persze az egy másik kérdés hogy a vertu magasról tesz az innovatív belső megoldásokra, ők kicsit olyanok mint egy lambo külső, suzuki swift belső:))

    szerintem ha egy telefon 200 ezer huf körül indít, az prémium.
    ezzel az ár képzéssel automatikusan oda lövi be magát

    fordítva érzem mint te
    a többi gyártó próbálkozik valamivel, ami tényleg innováció, pl. nokia bemutatott egy kesztyűben is használható kijelzőt (ok, samsung gyorsan le is másolta), vagy pl. a kamera telefonok piacán is sikerült nagyot alkotniuk
    sony kiadott - elsőként a nagyok közül - egy teljesen vízálló felső kategóriás telefont
    a htc a világon elsőként mutatott be teljesen fém házas készüléket a one-al, a korábbi modelleken mind volt valamilyen műanyag rész az antennáknak, itt csak egy vékony kivezetés van, a fém felső felületére, de alatta is fém megy, így az egységes érzés megvan
    (de mondjuk a htc nevéhez köthetjük lazán az egész androidot is , hiszen az első 3 android telefont ők adták ki, és egész "véletlenül" a sense-el felvértezett Hero után - ami tényleg megmutatta az akkor még fapados alap androidban rejlő lehetőségeket - kezdte meg a többi gyártó is (motorola, sony, lg, samu) önteni az androidos telefonokat..
    de a htc számlájára írhatjuk a windows mobile életben tartását, vagy a windows phone platform felfuttattását - ugyanis a nokia belépéséig csak ők vették komolyan ezt a platformot)

    a samsung ehhez képest mit csinált az elmúlt pár évben?
    - egy túlszaturált, sárgás kékes fehér színt produkáló amoled kijelzőt, ami finoman szólva sem ad valós képet egy slcd2-es vagy 3as mellett,
    - egy exynos processzor családot, ami szép-szép, jó-jó, de láthatjuk hogy kb. a qualcomm legalább olyan szinten van processzorokban, ha nem éppen jobb (mint tavaly év végén az s4 pro)
    - kaptunk egy badát mint oprendszert, amit nem méltatnék...
    - kaptunk egy rakás S featuret, aminek szerinted is 70%-a parasztvakítás (szerintem több, de legyen 70:)), a maradék 30%ot meg össze lehet szedni a marketből , nem de?

    szóval hol is az innováció a samsungnál?
    ok a marketingjük tényleg nagyon jó, vagy inkább sokat költenek rá,
    szóval szerintem samsung siker = zéró innováció + másoló gépezet + marketing

    ja és ez is magánvélemény, mint minden amit a fórumban írok :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák