Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz Zirowe #14002 üzenetére

    Csak a Telemax központjában leadott telefonok után kapott 7 jegyű, csak számjegyeket tartalmazó munkalap száma alapján tudod követni a telefonod szervizelésének az állapotát.

    A szervizpontok bármelyikén leadott telefonra kiállított munkalap száma csak hozzájuk szól, majd az általuk a Telemaxhoz eljuttatott készülékről újabb munkalap készül, aminek a száma alapján nyomon lehet követni a készülék állapotát.

    A Telemax ügyfélszolgálatát felhívva, a telefon IMEI száma alapján ki tudod kérni ezt a hétjegyű számot, amivel már működni fog az általad linkelt oldalon.
    Jó hosszan kell hallgatni, hogy hányas gombokat kell nyomni, szóval először 8-as gomb "Gyártói ügyfélszolgálat kapcsolása", majd 3-as gomb "Telemax ügyfélszolgálat".
    Nagy valószínűséggel elég sokszor kell majd próbálkoznod a hívással, mert pár csörgés után bemondja, hogy jelenleg minden munkatársuk foglalt (konkrétan az az egy fiatal srác, aki mindig felveszi), majd üzenetrögzítőre kapcsol és sajnos visszahívni nem fognak úgyse.

    Az állapot nyomon követésénél nagyon sűrű frissítést és részletes információkat azért ne várj, de azt, hogy elküldték a szervizbe vagy esetleg, hogy visszaküldték a szervizponthoz, azt meg fogod találni, valamint a készülék elejéről és hátuljáról készített fotót, a munkalap és a jótállási jegy másolatát is.
    A legvégső állapotfrissítéskor egy html formátumú munkalapot is feltöltenek, amin megtalálható lesz a hiba leírása, a cserélt főbb alkatrészek rövid listája, valamint a dátum, amikor átadták a futárnak visszaszállításra.

Új hozzászólás Aktív témák