Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Én is csak azért gondoltam rá, mert emlékszem SA-nál én is anyáztam, amiért vezethetetlen az autó... Majd aztán idővel, ahogy a driving skilled nőtt, úgy vált egyre inkább kezesbáránnyá az autó.
Persze a valóságtól az is nagyon távol volt... De legalább élvezetesebb volt vezetni.Hát passz, én mondjuk nem várom el tőle egy TDU vezetési élményét - főleg hogy nincs belső nézet (?) - ellenben a TDU-tól se várom el, hogy gengszterek lőjenek rám az útmenti házakból, illetve hogy az útmenti házak annyira ki legyenek dolgozva.
A GTA szerintem egyfajta virtuális világ. Az tetszett benne mindig is, hogy ott aztán mindent lehetett csinálni. Repülni, hajózni, autózni... Kb egy fps (tps), arcad autós, mászkálós kaland stb játék egyben!
Egy idő után az ember már-már "otthon" érzi magát az adott világban. Legalábbis én a VC-vel meg a SA-szal így voltam.
Ami csalódás lehet talán, hogy elég pici a map. Nem kellett volna szükségszerűen minden fűszálat megtölteni bogarakkal meg magokat cipelő hangyákkal, de cserébe lehetett volna kétszer nagyobb. Mert azért sok más mellett a méret is egy fontos szempont a valósághűség elérése szempontjából. Ami SA óta sokat javult. Inkább az arányok lettek reálisabbak, mintsem a nyers méret növekedett volna.
Most itt olyanra gondolok, hogy pl SA-ban az óriáskerék meg az akkörüli vidámpark kb lószar se volt... Pici volt és kidolgozatlan. Most meg ahogy láttam GTA5-ben tényleg eltörpül mellette egy ember és tényleg fel lehet rá szállni meg minden.. Tehát úgy érzem, hogy a méretek kezdenek reálisabb értéket ölteni. -
Vigilante
őstag
válasz zsolt200 #403 üzenetére
Én 60 Hz-es moncsin is Crysis 3-at low-on multiba 120 FPS-el nyomatom! 60 FPS nekem már kajak zavaró!
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt200 #403 üzenetére
Nem csalás nem ámítás!
Te variálod az opciókat, h van-e rajta blur, vagy nem.
Egy minimális blur még belefér, azért inkább, mint hogy akadozó mozgás látsszon a váltakozó fps miatt.
De amikor a játékokban nem életszerű, hanem erősen túlzott bemozdulások vannak, akkor azokat inkább kikapcsolom. -
Vigilante
őstag
válasz zsolt200 #407 üzenetére
Minden csak hasonlítás kérdése! Én is egy ideig azt hittem a 60 FPS fú de sok meg ilyenek, aztán megtapasztaltam milyen 120 FPS-el űzni az ipart!
[ Szerkesztve ]
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt200 #407 üzenetére
Én speciel a mai filmvilág 24 fps-étől is frászt kapok, úgy hiányoznak a HFR 48+ fps filmek, mint egy falat kenyér.
(És így inkább nézem a "szappanoperát" képkocka interpolációval, mint a szaggató képet. ) Kizárólag erős motion blur-ral nevezhető folyamatosnak, de amint rövid záridővel veszik fel a filmet (rövid záridő = nincs motion blur, vagy csak minimális) tipikusan kültéri verőfényes napsütéses jeleneteknél, akkor az idegbaj kerülget, hogy látom a villódzó képet és a darabos mozgást. Ha ez a jelenség erős, mert még a kamera mozgása is gyors, akkor a fejem is belefájdul.20 fps játéknál én már azon csodálkozom, hogy egyáltalán tudod irányítani a játékot.
Én utálom, amikor előregondolkodva kell irányítani, mert késéssel reagál a játék.
(Ilyen, amikor lassan mozdul a kameranézet, van egyfajta tehetetlensége a fordulásnak.)(#408) Vigilante
Counter Strike-osok esküsznek a magas fps-re, már 10 évvel ezelőtt is 100-200+ fps-eket láttam egy vérbeli CS-s monitorán.
Állítólag sokkal reszponzívabb így a játék is, ami előnyhöz juttatja multiban.[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
ja, csak a GTA-nak egy jó ideje nem ez a lényege. persze, sokat kell vezetni benne, de szerintem nem ez az elsődleges fókusz, rengeteg más játékmechanikai elemmel kell összelőni, hogy az egész működjön és jó legyen.
a kocsik irányítása, törése, stb olyan, amilyen, különösebben nekem sem tetszik, de a többi játékelem mellett egyszerűen nem érdekel, annyira jó lett. és ez sem feltétlen gond, mert anno a San Andreasban tutira valahol az isten háta mögött vágtam tetőre vagy nulláztam le teljesen a kocsikat, ahol nem bírtam könnyen cserét szerezni.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Teasüti
nagyúr
válasz fogtunder #410 üzenetére
Sztem elég kardinális kérdés a GTA-kban az autóvezetés minősége.
Nálam az egyik legfontosabb tényező.
Egyik másik elem (harcrendszer, sebzésmodell, Euphoria, AI, stb) sem nyom olyan sokat a latban szvsz, mint a járművek viselkedése. Természetünkből fakadóan szeretünk törni-zúzni, rombolni és ámokfutni (egy GTA-ban). Ezt minél élethűbben tehetjük, annál nagyobb az eyecandy és így az élmény.
Én simán odaadnám az Euphoriát egy szuper járműfizikáért, bár tény, hogy minden elem együtt alkot egy egészt. -
zsolt200
tag
válasz fogtunder #412 üzenetére
Melyik nyílt világú játéknak volt valaha is köze a valós vezetési élményhez? Saints rowban veztés fos, total overdoseban fos, sleeping dogsban fos, mafiában már annyira nem borzalmas, keresztapára már nem emlékszem, nagyon rég volt, gta vice cityben fos, san andreasban csak az ütközések voltak baromi gagyik, maga a vezetés már tegész jó, gta4,ben nekem pedig az hogy ha nem vettél vissza a gázból fokozatosan és nem kormányoztad ki akkor elcsúszott az autó, na az nekem már tökéletes volt,(+handlingel még rá is lehet segíteni, gta 5 pedig videók alapján elég saints rowos, járművezetés tekintetében.
http://steamcommunity.com/id/zsolt100/
-
gyuszaa
őstag
Csalóka az a térkép nagyon, hatalmas.. végigvittem és még nem fedeztem fel sok részt, vidéki területeken meg csak "végigrohanva", nem volt nagyon nézelődés, csak a főbb érintett területeken (ugyanúgy ez igaz a városra is).
Én megszerettem már ezt az árkádos irányítását, nagyon lehet cikázni nagy sebességgel a forgalomban is, autópályán ( van is egy ilyen küldetés luxuskocsikkal), meg motorral is. Könnyen kezelhetőek a járművek, nem csúszkálnak, csak esőben. Tuningolás terén meg odaveri a régi undergroundokat, nagyon részletes, járművenként változik az optikai része. Pozitívum még a rengetek fajta kocsi, lehet egyedieket venni amik nincsenek az utcán. Sok fajta nehéz gép, exkavátortól kezdve alagútfúróig, lehet nyerges vontatóra félpótkocsit csatlakoztatni.
Eleinte nem tetszett, de nem egy szimulátort kell várni.
[ Szerkesztve ]
-
Vigilante
őstag
Én most egy 120Hz-es moncsira gyúrok, hogy még jobban érezzem a 120 FPS-t!
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
lowzor
veterán
Nekem valahogy GTA-sabb az a primitív irányítás, ami a régiebbi részekben van. Szvsz egy GTA annál faszább, minél több benne a primitív elem Valahogy hozzátartozik a feeling-jéhez, hogy nem szabad túl élethűnek lennie.
Amúgy minél több videót megnézek, annál jobban látom, hogy mennyire undorító a grafika konzolon. Homályos textúrák mindenhol, rossz nézni. A 160k-s laptopomon szebb grafikán tolom a IV-et.[ Szerkesztve ]
-
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Mi másra, ha next gen konzolok még nincsenek, a jelenlegi genes konzolok felhasználórétege viszont igencsak nagy? Dobják ki kenyérpirítóra? PC-re is kiadják előbb utóbb, aztán akkor már meg fogsz te is nyugodni, és mindjárt másképp látod majd a helyzetet.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
annyira nem volt vicc a gta 4 fizikája, minden meg volt benne ami egy autónál kell. Szép nagy tehetetlenség, blokkoló kerekeknél egyenesen tovább csúszás, borulás terepjáróval nagy kanyarnál, úthiba által megdobás, a tapadás és annak hiányai is elég valóságos volt, az egyetlen jó dolog a gta4-ben ez és a törésfizika volt.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
kelly416
veterán
Ez nem szimulátor. Miért kell belekötni ebbe? A palacsintasütőben sem csinálunk sült krumplit meg lángost, a wc-n sem eszünk stb...
A szimulátorodban ki sem tudsz szállni a járgányodból, mégsem fikázza senki egyik szimulátort sem ezen okból. Peace.
Inkább fikázzátok a gatya irányítást, hogy hová került a fék/gáz és hogy el sem lehet tenni onnan. De erről senki egy sort sem ír. Most meg mennyi eladó GTA V van máris mindenhol. Mármint kéz alól. Szerintem ezen emberek 30-40%-a meg sem vette volna, ha tudja, hogy ilyen idióta a gombkiosztás. -
Dany007
veterán
Hm, hát egyszer majd kipróbálom.
A VC-hez képest a SA térképe hatalmas volt. A VC-t kb 5 perc alatt körberepültem. A SA-t már jóval több, kellett vagy 15-20 perc is. Autóval meg aztán jóval több. Ha ennek mondjuk egy duplája az 5 térképe már rendben is van. Főleg hogy olyan kidolgozott, mint ahogy azt a videókban látni.A PC-re tényleg kíváncsi leszek, bár biztos, hogy izmos gép kell majd hozzá. Konzolos grafika így videón keresztül nem rossz. Persze messze van a PC-stől így is, de konzolon elmegy. Ebből következtetve PC-n brutális grafikája lesz. Gyönyörű szép lesz az egész.
Engem nem zavar, hogy arkádos... A TDU is az és a többség igen jónak tartja vezetési élmény szempontjából. Persze az direktbe autós játék.
SA-ban se volt különösebb gondom az autókkal, persze nem volt egy TDU, de tényleg bőven kellemes volt az irányítás. Itt most GTA5-ben szvsz az zavar meg mindenkit, hogy a többség csak végigfutja a játékot mert kíváncsi meg minden és el is felejti, hogy a driving skill növeléséhez azért elég sok idő kell.
Most amire emlékszem, hogy SA-ban a flying skill kimaxolása nálam több, mint 50 óra játékidőbe telt kompletten. Úgy, hogy a végén már direktbe csak repültem hogy végre legyen max. Autóval persze többet megy az ember, de szvsz még így is sok idő kell neki. És akkor majd javul a vezethetőség is.szerk.: ami viszont tényleg zavaró, az a törés. A GTA4-gyel toltam kis ideig és ott tényleg komolyan törött az autó. Ahhoz képest, amit GTA5-ben láttam, hát az nulla. Ami alapvetően még bocsánatos bűn lenne, de a GTA4 után inkább visszafejlődés szagú a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
LFS megfelel? Na ahhoz képest elemeztem...
Egyébként ez nem szimulátor, de elvárható lenne hogy úgy mozogjon egy autó mint egy autó és nem úgy mint egy szappantartó.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
kelly416
veterán
válasz pakriksz #436 üzenetére
A szimulátornál is elvárható lenne, hogy ha a dyno-ban elcseszik a beállításaidat, akkor kiszállj és jól pofán vágd a szerelő. Oh, jaj. Mégsem? Miért nem tudja ezt a szimulátor? Pedig olyan élethű...
Ugyanmár gyerekek. Mostanra unalmas. A topic első két oldálát törölték egy kérdéses vita miatt, a most itt is törölhetnek pár oldalt, mert végig PC vs. konzol, GTA fizika vs. szimulátor fizika a téma. Mi lenne, ha magáról a GTA-ról is írna valaki egy keveset? Milyen kegészítő tevékenységek vannak az egy-két felsorolton kívül, milyen mellékküldetések vannak, miket lehet gyűjtögetni stb.!?
Ha félreértettelek, bocsi.Peace
Szerk.:
schawo
Ok, értem, akkor bocsánat. Csak nem ez jött le, mint ahogyan a fenti fórumtárs írásából sem.Ui.:
Ami a leg fontosabb, már úgysem tehetünk semmit, hiába tépjük a szánkat. Ezt már kiadták, ilyen lett, és nem hiszem, hogy sokat javítanának rajta a továbbiakban.
De egy "hagyományos" gombkiosztást azért csinálhatnának.[ Szerkesztve ]
-
gyuszaa
őstag
Franklinnek alapból magas a driving skillje az elején is már, mivel egy autókereskedőnek dolgozik behajtóként.
Törés valóban kevésbé látványos, főleg kisebb-nagyobb koccanásoknál nem látszódik semmi, csak horzsolás, de itt is le lehet amortizálni eléggé a kocsikat, legutóbb párszor borultam egy motorral aminek kilyukadt a tankja és elkezdett szivárogni belőle a benzin, meglepődtem rajta.
-
Teasüti
nagyúr
Dirt 2-3 se szimulátor, mégis nagyon jó élmény kormánnyal játszani belső nézetből.
Nekem hasonló vezetési élményt ad, mint mondjuk egy rFactor.
Pedig elvileg a Dirt sem szimulátor, az rFactor pedig az.
Mégis elég színes a jármű viselkedése, már-már feledtetni tudja velem, hogy egy arcade játék.
Az egyetlen egy dolog, amiben különbözik egy szimulátortól szvsz, hogy nem büntet meg a játék olyan szigorúan a vezetéstechnikai hibákért.
Érted mire szeretnék kilyukadni?
GTA IV-et nem kormánnyal játszottam ugyan, de abban is érződik nekem, hogy ugyanolyan jól érezhető a kocsi viselkedése, hogy szinte előre érzem a következményeket egy manővernél és így kezesbárányként viselkedik a kocsi, de persze teszi ezt úgy, hogy közben mégse nyújtja azt a primitív arcade érzést, mintha csak egy papírdobozt irányítanék. Közel sem, hisz minden kocsinak érezni a saját súlyát, érezni rajta a felfüggesztés működését, a tapadási viszonyokat, az ütközésmodellt, a kocsikra ható erőket.Senki nem várja el, hogy a GTA egy szimulátor legyen, de én azt elvárom, hogy az arcade színvonalból is egy komplex színes és közel (nem valósághű, de) életszerű vezetési élményt adjon vissza.
Mivel a IV-ben ez már sikerült, akkor miért változtattak a bevált a recepten? -
Teasüti
nagyúr
Attól, hogy nem szimulátor, az nem jelenti azt, hogy csak a két véglet létezik (hardcore szim vs terep2 ).
A spektrumnak elég nagy a szórása (lásd szimulátorra emlékeztető arcade játékok - ahogy írtam is feljebb, komplex fizika, csak nem büntet annyira a hibákért), nem azt várjuk el, hogy ültessék át szimulátorba a játékot, csak ne legyen terep2-sen primitív. -
Teasüti
nagyúr
Az egy az katasztrófa volt, a kettővel viszont órákat nyomtam kormányról és kifogástalan vezetési élményt adott.
Csak ott érződött, hogy ez nem szimulátor, hogy könnyű volt megfogni a kocsit test-test elleni harcban.
Szimulátorban még egy koccanás is minimum kicsúszást eredményez.[ Szerkesztve ]
-
titán
Mondjuk tény, hogy az 1 után a többit meg se néztem, szóval igazad lehet.
Szimulátorban még egy koccanás is minimum kicsúszást eredményez.
Vagy igen vagy nem, egy jobb szimben is lehet test test ellen harcolni, ha a másik kormány mögött sem idióták vannakevDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ubran
tag
Koszi a tesztet, jo kis olvasmany volt
-
BlackDevil
aktív tag
Köszi ezt a tartalmas cikket!
Ezek az apróságok hiányoztak már. Teljes egészében imádom ezt a játékot! Az összes részét!»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen