Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
a kölcsön gopro ami nálam volt (talán láttad is, gopro1) nagy vákuumos tappanccsal volt a motor orrán a fényszóró felett, a tankon és a farkán is, egyszer sem esett le, pedig volt benne 150-es utazó is, meg kakucs+kecskemét.. ha tankra akarod és a tankod fényes, szerintem más nem kell, nem fogod elhagyni mert ott még szélvédett helyen is van.
fejjel lefelé vagy oldalt viszont már nem maradt meg sehol, oda már ragasztós konzol kell mert a saját súlya lehúzta :\Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
motornál sisakra egyáltalán nem elhanyagolható szempont a súly és az ergonómia...
egy sisak légellenállása tegyük fel, hogy jó, a súlya 1000-1500 gramm között van valahol, erre ráapplikálni egy kilógó, nem áramvonalas, a sisak súlyához képest nehéz cuccot 200 feletti tempónál olyan érzés mintha egy téglát húznál magad után a földön... süvít, cibálja a fejed stb... én az áramvonalas megoldásra szavaznék sisakra, de annak is van hátránya, több jó irányba mutató sima felület kell a rögzítéséhez például a motor orrán vagy a tankon, vagy nem nagyon lehet mellre rakni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ezzel használtam én is a kölcsön-goprot. megbírta a plexin rögzítést elől, a tankon rögzítést és a farokidomon rögzítést is, de sehol nem maradt fenn oldalt vagy fejjel lefelé, oda már ragasztani kéne egy öntapadós cuccot.
sisakra én a goprot nem raknám fel, de a sonyt igen, viszont a sonyhoz nincs ilyen pöpec rögzítő tappancs ahogy néztem, így motorozáshoz én inkább a goprot venném, és hanyagolnám a sisakozást, elég jó móka a kamerázás sisaknézet nélkül is
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen