Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterson_
addikt
Igen, ez az általam említett Naruto játékokban is idegesítő hiányosság, pedig ott is vannak olyan technikák, amivel az animében egyrészt a terepet, másrészt az ellenfelet teljesen atomjaira szedték, és a játékba gyönyörű animációkkal át vannak ültetve.
Ennek dacára meglehetősen illúzióromboló, amikor egy hatalmas robbanás után csak egy pár azonnal eltűnő kődarab látszik, a pálya meg lényegében érintetlen marad, az ellenfél pedig minden esetben lehuppan a talajra bármiféle külsérelmi nyom nélkül.
Erre legalább a "kivégzéseknél" figyelhettek volna.
A másik a kevés pálya, ami ráadásul elég kis területű, és nem is variálható pl bajnokságon belül forsulónként külön-külön.
Arról már nem is beszélek, hogy szakadékos pályán egy láthatatlan üvegbúra veszi körbe, amit először át kell törni, csak aztán lehet a mélybe taszítani az ellent.
Oké, taktikai oldalról nézve megértem, de pályadizájn szempontjából hatalmas bukta ez is.[ Szerkesztve ]
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
Peterson_
addikt
Én a Shin Budokai-t szoktam régebben tolni többet, mostanában emulátorral telefonon is, az még elég hangulatos, bár kicsit kusza a harcrendszer.
Visszatérve kétlem, hogy annyira nehéz lenne minden karakterre és pályára leprogramozni néhány ilyen animációt, főleg hogy a többi részt elf magas minőségben meg tudják csinálni.Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest