Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsoccc
senior tag
válasz Wolverine #135 üzenetére
Alapvetően szerintem ezt a tábort két részre kell osztani, vannak azok akik azért kárörvendenek a dolgon, mert nehezményezik, hogy pont ők szívnak azzal, hogy DRM van a játékokban, és vannak azok akik azért mert így végre le tudják tölteni. Azért nem mindegy. Tény, hogy ez egy ördögi kör, és nagyon nehéz lesz ebből kiszakadni, de majdcsak születik rá értelmes megoldás.
-
#72042496
törölt tag
válasz Wolverine #135 üzenetére
Ez a védelem a legkevésbé sem volt felhasználóbarát, nem csoda, hogy kiváltotta az emberek ellenszenvét.
A habzó szájú warezhuszárokat én sem szeretem, de ne is miattuk írjátok a híreket, hanem a többiek miatt. Tudod, mint a Gyűrű szövetsége végén, mikor Samu mondta, hogy tovább kell menni, mert van még jó ezen a világon. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz Wolverine #135 üzenetére
akkor én egy vagyok a kevés közül aki nem örül, ez nem jó ómen a PC játékiparnak...a játékosok teszik tönkre a PCs játékipart
és ami a legszomorúbb, h gyerekes baromságokkal érvelnek az eredeti játékok ellen (ok, a DRM védelem és a "drága" játék, kevés fizetés még talán elfogatható)
nézzétek meg a konzolos eladásokat, millió számra adják el a játékokat, és még drágább mint PCre...igen, konzolra is van warez, de nem öli meg az eredeti játékokat...és csak töredéke warezol, mint PCn... -
#72042496
törölt tag
válasz Wolverine #143 üzenetére
Egyrészt az MMO és az egyszemélyes játék éppen a két véglet, valószínű a közönségük is eltérő. Másrészt az MMO-nál a játékhoz szükséges a távoli szerver, itt pedig a DRM-hez. Abszolút megértem azt, aki azt mondja, hogy ő ebben nem lesz partner és inkább valami mással tölti az idejét.
-
félisten
-
FefeeX
veterán
válasz Wolverine #143 üzenetére
Nem hiszem el, hogy állandóan muszáj a single player gameket MMOhoz hasonlítani. Az oké, hogy nálad a középpontban a WoW van. Nyilván a géped is WoW centrikus. De másnak nem. És a SP játék nem MMO, ez olyan, mintha a botmixert meg a kanalat hasonlítanád, és a kanál használathoz is áram kellene, hogy használhasd.
-
FefeeX
veterán
válasz Wolverine #373 üzenetére
Nem a kérdésre válaszoltál, hanem megkerülted. Miért tiltakozna valaki egy multinál az ellen, hogy internetre kelljen felmennie? Gondolom azért kerülted meg, mert erre nem lehet válaszolni. Nem hasonlít a két dolog. Az egyikhez technikai feltétel, a másikhoz meg járulékos kényszer az internet megléte.
Ez olyan, mintha azt mondanák, hogy holnaptól akkor biciklizhetsz a mi általunk gyártott biciklin, ha 20 kilométerenként veszel minimum 1 liter benzint vagy gázolajat. A legtöbb embernek egyébként nem okozna problémát, mert van autója így még talán többet is tankol ennél. Mégis az egész egy baromság.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Wolverine #405 üzenetére
Nem tölt le pályarészleteket, hanem ehhez hasonló kódokat cserél a szerverrel, mint pl. ez:
PAIR 001000000100000000000c68d000000000000c68e2 001200000200000000000c68e800000000000c68ea0003
Azt viszont nem tudom, hogy pontosan mit csinál velük a kliens. Lehet, hogy egyszerűen csak várja a megfelelő kódot, és továbblép, ha tetszik neki. De ez már mindegy is, 1000 dolgot ki lehet ezzel kapcsolatban találni, ami nem befolyásolja az emulátoros megkerülhetőségét.A Skidrow féle csoda-crack-ben ~1900db ilyen érték van előre lementve (ez potom 178Kb adatmennyiség), amit szorgosan log-olgattak páran, eredeti játékkal játszva. Ez elég a végigjátszáshoz, de ha jól tudom, akkor pár mellékküldetés még talán hiányzik.
Ez(ek) a Skidrow gyerek(ek) pedig fogták ezt az adatbázist, titkosítva beágyazták egy dll-be, és a saját "verejtékes munkájukként" beállítva tették közzé, miközben kiröhögték azokat, akik emulátorral szórakoztak. Sőt, ha jól hallom, akkor olyannyira elkapkodták a dolgot (korai, elégtelen adatbázist nyúltak le), hogy a crack-el nem lehet teljesen végigtolni a főküldetéseket sem.Most ne legyen félreértés, hogy csodálnám azokat, aki log-oltak, hanem ezen akadok ki, mikor ilyen fellengzős NFO-kkal jönnek ki crack-ek olyanok keze alól, akik gyakorlatilag szintén másoktól lopnak hozzá anyagot. Tehát valamiféle szenzációhajhászásra, vagy arcoskodásra vágynak csak, nem is gondolhatják komolyan, amiket az NFO-ik megjegyzés rovataiba írnak.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz Wolverine #498 üzenetére
Ha az összes létező nagy kiadó a hulladék ígyisúgyiskonzolport szarját megfogja, és nem adja ki többet PC-re, a platform meg sem érezné.
Mert a kereslet kínálatot szül, a sok multi helyére jönne sok kis lelkes de innovatív, akik idővel szintén multikká válnának és szart kezdenének árulni, utána mennének konzolra, és így tovább, és így tovább..
Kíváncsi vagyok, mi lesz az a játék, ami legközelebb megbolygatja a PC-s piacot. De úgy igazából. Mint anno egy Quake 1... -
BiP
nagyúr
válasz Wolverine #525 üzenetére
Alapjában én is így vagyok vele, de ha pont a net dobja meg az összrezsit, és lehet belőle faragni, akkor miért ne. Mostani helyemen is konkrétan ez volt. Volt már bekötve t-home 10ezerért előző bérlő által, 2 hónap maradt a hűségből. Nekem az sok volt - szerencsére nagyon rugalmas volt a főbérlő, és nem fizettette - és inkább köttettem a nevembre 2mbites upc-t 2.500-ért. Nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz Wolverine #529 üzenetére
Ami a jelenlegi árakat illeti már régen nem a megtérülésről beszélünk, hanem arról, hogy hány millió dollár legyen a tiszta haszon. Ugyan már, ez egy vicc, hogy megtérülés. Szól egy hír arról, hogy 310 millió dollár bevételt hozott az MW2 a megjelenés első napján és ez rekord és hüm-hüm, de arról nem szól, hogy utána még hány hónapig vezette az eladási listát. Irgalmatlan mennyiségű pénzek centralizálásáról beszélünk. Most komolyan reális akár egy pillanatig is, hogy egy játékszoftver hetek, hónapok alatt milliárd dolláros bevételt képezzen? Hát hol van ehhez képest a ráfordítás? Pénzbe kerülnek a marketing csatornák amiken keresztül eljut a termék a vásárlóhoz, de annyival vagyunk túl ezek költségén, hogy az valami hihetetlen irreális, de szó sincs arról, hogy akkor most harmadáron lesz az MW3, viszont aki warezol annak megcsípkedjük a tökét. Nem. Arról van szó, hogy megy a sírás hogy PC-n nem hozott olyan bődületes pénzeket, mint konzolon. Miért drágább konzolra egy játék? Azt hiszi szegény lelkiismeretes fórumtárs, hogy ha nem lehetne warezolni PC-n akkor olcsóbb lenne, mert ő miattam fizet. Közben meg egy frászt, drágább lenne pont úgy, ahogy most konzolra is drágább, mert rögtön kizsigerel a tőkés, ha teheti. A lelkiismeretnek ehhez köze sincs.
Hardverlesen
-
gubacsino
aktív tag
válasz Wolverine #535 üzenetére
Lényegében igen....de lényegében mégsem....kis korrekció, info bővítés.
Mert igen, kompenzálnak a gyártók a játék árából, a kezdetben veszteséges hardware miatt. De nem kizárólag ezért magasabb egy konzolos játék ára. Itt is a kiadó perkál elsőnek. Ha úgy vesszük továbbhárított költség az is igaz. 5-15$/értékesített db a licencdíj. Hogy az adott konzolon megjelenjen egy cím.
Atya - gatya!!!! (lehet szorozgatni Talán már érthető hogy anno az M$ mért is szállt be a konzol üzletbe.
Bővebben:
PC-s játékok: game over
[link]Megjegyzés! a hír 2005 -ös, tehát minden PC-s gémer nyugodtan hátradőlhet. 5 éves haláltusa némely konzol ennyit meg sem él.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6510, 15,6" HD Kijelző, I5-520M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E5520, 15,6 HD Kijelző, I5-2520M, 8GB DDR3, 250GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs